اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چاپ بنر

دستگاه چاپ بنر لارج فرمت یکی از انواع دستگاه های چاپ به شمار می رود که اگر شما هم جزو خدمات دهندگان چاپ بنر باشید، حتما اسم آن به گوشتان خورده است. در این مقاله برای شما توضیح خواهیم داد که دستگاه چاپ بنر لارج فرمت چیست و چگونه کار می کند.

دستگاه چاپ بنر لارج فرمت برای چاپ بنر های سایز بزرگ می باشد. این ماشین های چاپ جوهر افشان در حدود 1٫5 متر تا 5 متر بنر را چاپ می کند. برای چاپ بنرهای عریض تر می توانید آن را به چند بخش تقسیم کنید و بعد از چاپ آن ها را با تکنیک های خاصی مانند گرما دادن، به هم وصل کنید.

بنرها بر روی متریال خاصی از جنس PVC که انعطاف پذیر، محکم و ضد آب هم می باشد، چاپ می شود. این نوع دستگاه های چاپ بنر از جوهر سالونت استفاده می کنند که بهتر است بدانید که چاپ با این مرکب دستگاه چاپ بنر دوام بسیار بالایی دارد، ضد آب است و به راحتی به مرور زمان، چاپ آن کمرنگ نمی شود.

بنر بر روی رول بازکن پشت دستگاه، نصب و آماده چاپ می شود. زمانیکه بنر چاپ شده و از دستگاه خارج می شود و به روی یک رول دیگر جمع می شود. زمانیکه رول بنر تمام می شود جهت ویرایش و انجام کارهای پایانی از جا برداشته می شود.اکثر اوقات برای این نوع دستگاه های چاپ، از بنرهای مات استفاده می کنند که در رول های عریض به بازار عرضه می شوند و بسیار منعطف می باشند.

همان طور که می دانید از بنرهای ضد آب برای تبلیغات در محوطه های باز استفاده می شود. داخل این نوع متریال فیبر استفاده شده تا محکم باشد و به راحتی پاره نشود. در بعضی از انواع این رول ها، سوراخ های بسیار ریزی تعبیه شده تا در محیط های باز در صورت وجود باد، بنر پاره نشود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>