اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فلت بد

دستگاه چاپ فلت بد از جمله دستگاه های بسیار پرکاربرد در زمینه چاپ می باشد چاپ یووی آینده خوبی در زمینه چاپ های تجاری دارد. چاپ با دستگاه فلت بد مزیت های زیادی دارد که از این مزیت ها می توان به سرعت بالا، کیفیت بالای چاپ، دوام بیشتر و انعطاف پذیری آن اشاره کرد. در ادامه این مطلب دیگر مزیت های دستگاه چاپ فلت بد را مختصرا توضیح آورده ایم:

انعطاف پذیری بالا: با چاپ یووی می توانید روی هر سطح مسطحی چاپ کنید. انعطاف پذیری این نوع چاپ چندین کاربرد دارد که می توان از جمله این کاربردها چاپ روی سطح کتاب، سطح اقلام کوچک، کارت ها و بنرهای بزرگ و…را نام برد، همین کاربردها و هزاران کاربرد دیگر باعث شده تا چاپ روی تمام سطوح سخت، توجه بسیاری از چاپخانه داران را به خود جلب کند.

کیفیت چاپ بالا: دستگاه های فلت بد چاپ هایی با وضوح و شفافیت بالا و رنگ های قوی ایجاد می کنند. در چاپ یووی جوهرهای یووی در بالاترین کیفیت سطح چاپ قرار دارند تا بتوانند در سطح نفوذ کنند و چاپ و پوشش ظریف زیبایی را در نتیجه کار چاپ به وجود آورند. در نهایت نتیجه کار چاپی شما ظریف و با کیفیت وضوح بالایی ایجاد خواهد شد.

دوام بیشتر: چاپ یووی در مقابل خط و خش، پاره شدن و نور خورشید، در مقایسه با سایر انواع مدل های چاپ دیگر، مقاومت بالاتری دارند. چاپ تبلیغات در سایز بزرگ، مقاوم در برابر نور آفتاب و عوامل محیطی از ویژگی هایی است که هر مشتری در حین سفارش کار چاپی خود به آن توجه زیادی می کند. قابل ذکر است که چاپ با فلت بد تمام این ویژگی ها را یکجا دارد.

سرعت بالا: سرعت خشک شدن جوهر در دستگاه های چاپ یووی بسیار بالا است و در همان لحظه چاپ سطح کار خشک می شود بنابراین؛ چک کردن و بررسی چاپ، سریع انجام می گیرد و می توانید سریعتر کار چاپ را انجام داده و نتیجه را به همان سرعت مشاهده کنید.وضوح نقاط و غلظت رنگ ها در این نوع چاپ به دلیل پاشش نقطه ای جوهر بهتر است.. اثرات شیمیایی رنگ ها به دلیل خشک شدن سریعتر این دستگاه بر روی محیط کمتر است.

در ابتدای ابداع تکنولوژی چاپ روی اجسام مسطح، قیمت دستگاه های چاپ فلت بد بسیار بالا بود تا جایی که هر چاپخانه ای توانایی خرید این دستگاه ها را نداشت اما در حال حاضر می توانند با یک سرمایه گذاری مناسب، یک دستگاه برای چاپ روی سطوح مختلف را داشته باشید.کاربران این دستگاه ها، وقت و هزینه بسیار کمتری برای چاپ روی سطوح مسطح را نسبت به روش های قدیمی تجربه می کنند و دیگر نیازی به استفاده از روش های قدیمی چاپ روی سطوح نیست.

می توان گفت فلت بد برای تولید محصولات منحصر بفرد بسیار مناسب است مخصوصا زمانی که این دستگاه در کنار دستگاه هایی مانند دستگاه برش و پلاتر به عنوان یک پک مورد استفاده قرار بگیرد.در دنیای اقتصاد، تبلیغات حرف اول را می زند و به همین دلیل مدیران هر شرکت هر روز به دنبال روش های نوین تبلیغات هستند تا از دیگر رقبای خود متمایز شوند. استفاده از دستگاه فلت بد این اجازه را به شرکت ها می دهد تا تبلیغاتی موثرتر و خاص تر داشته باشند.

امروزه دستگاه های چاپ فلت روی سطوح مسطح مختلفی مانند میز، در، تخته های چوبی و MDF، شیشه، فلز، چرم، سرامیک، پلکسی و … نیز چاپ می کند و به همین راحتی شما می توانید در بازارهای مختلف از این دستگاه استفاده نمایید.این دستگاه های چاپ، نسبت به نوع آن، قابلیت چاپ روی سطوح با ضخامت های متفاوت را دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>