اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فلت بد

در گذشته، چاپ یک فرآیند برای ایجاد یک متن یا یک تصویر با استفاده از یک الگو یا یک فرم مشخص بوده. اولین نمونه های چاپی که با توجه به آن ها می توان گفت صنعت چاپ سال ها پیش به وجود آمده و روز به روز گسترش یافته نمونه هایی مانند مهر، کتیبه کوروش، اهرام ثلاثه مصر و … است.

220 سال بعد از میلاد مسیح، چینی ها توانستند اولین چاپ بر روی چوب را انجام دهند. در سال 1040 میلادی فردی به نام میل شنگ در چین برای اولین بار موفق به انجام چاپ متحرک شد و با این کار تحولات اساسی در صنعت چاپ شکل گرفت پس از آن یوهانس گوتنبرگ چاپ متحرک را در قرن 15 ام به اروپا برد.دستگاه چاپ نقش بسیار کلیدی در توسعه رنسانس، اصلاحات، عنصر روشنگری، انقلاب علمی و رشد اقتصادی مبتنی بر دانش مدرن داشت.

چاپ دیجیتال در ابعاد بزرگ

امروزه چاپ دیجیتال در مقیاس بزرگ با استفاده از دستگاه های چاپ دیجیتال بزرگ یا اصطلاحا لارج فرمت انجام می شود؛ با گسترش صنعت چاپ و پیشرفت دستگاه های چاپ دیجیتال دیگر هیچ محدودیتی برای چاپ بر روی انواع بر روی انواع مدیاها وجود ندارد.

چاپ دیجیتال با استفاده از دستگاه فلت بد

دستگاه چاپ فلت بد یکی از مدرن ترین و به روزترین دستگاه های چاپ دیجیتالی است که قبلیت چاپ بر روی انواع مدیاها را دارد.دستگاه چاپ فلت بد رکورد مناسب برای چاپ بر روی طیف گسترده ای از سطوح مانند چوب، شیشه، فلز، کاشی، چرم و…… به صورت تخت می باشد. از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه، چاپ بر روی انواع ضخامت ها ی مختلف است که با انجام یک سری تنظیمات اولیه می توان عملیات چاپ را بر روی ضخامت های مختلف مثل یک ورق کاغذ تا ضخامتی مثل یک درب چوبی یا فلزی انجام داد.

دستگاه فلت بد رکورد به علت قابلیت چاپ بر روی انواع مدیا و ضخامت های مختلف در بسیاری از زمینه ای هنری، صنعتی، دکوراسیون داخلی، نمای ساختمان، زیباسازی شهری و غیره قابل استفاده است، مانند آتلیه های عکاسی، صنعت چرم و ….

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>