اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چاپ بنر

امروزه گستردگی حضور دستگاه های چاپ بنر در چاپخانه ها و صنایع مختلف مردم را به خرید دستگاه چاپ بنر و ایجاد کسب و کار با آن ترغیب کرده است.از جمله کاربردهای دستگاه چاپ بنر استفاده های تبلیغاتی در نمایشگاه ها است. در نمایشگاه ها شما می توانید انواع مختلف بنر را ببینید که جهت معرفی محصولات، نمایش فروش ویژه، تبلیغ برندها و غیره استفاده می شوند. در حقیقت بنرها به عنوان یک رسانه، یکی از مهم ترین ابزارهای چند منظوره در تبلیغات هستند که در نمایشگاه ها استفاده می شوند.

عکس

همان طور که می دانید بنر هر شرکتی یک تعریفی از آن شرکت می باشد. طرح و چاپ شما باید با کیفیت محصولات شما و سرویس دهی شرکت شما تناسب داشته باشد. توجه داشته باشید بهتر است عکس و یا تصویر چاپی شما با غرفه نمایشگاه خود نیز هم خوانی داشته و هم چنین با سایر متریال های تبلیغاتی از جمله رنگ ها و فونت ها نیز تناسب داشته باشد تا باعث جذب بهتر مخاطب و مراجعه کنندگان شود.

فرمت بنر چاپی

ابتدا بررسی کنیدبنر مناسب برای غرفه شما بهتر است افقی قرار بگیرد یا عمودی و چگونگی نصب بنر و جای قرار گرفتن بنر را نیز با توجه به شرایط محیطی و هدف و پیام تبلیغ خود بررسی کنید.برای بنرهای عمودی از استندهای ویژه ای که در انواع و طرح های مختلف وجود دارد، استفاده می شود. از جمله این استندها می توان رول آپ را نام برد که در نمایشگاه ها کاربردهای فراوانی دارند.

سایز بنر

بنرها سایزهای مختلفی دارند اما تجربه نشان داده است که سایزهای بزرگ تر تأثیر قوی تری در جلب توجه مخاطب دارند البته سایز به سلیقه هم بستگی دارد اما محیط نمایشگاهی شما نیز در انتخاب اندازه بنر، بسیار تأثیر گذار است.بیشتر شرکت های تولید بنر سایزهای استانداردی دارند که با انواع محیط غرفه های نمایشگاهی تطابق و هماهنگی دارند. اگر محصول ویژه و یا حرف تازه ای برای تبلیغ دارید ممکن است بخواهید سایزهای بزرگ تری برای جلب توجه بیشتر استفاده کنید.

تبلیغ ساده داشته باشید

برای اینکه تأثیر و قدرت پیام تبلیغاتی خود را بهبود ببخشید تا جایی که امکان دارد بنر چاپی خود را ساده طراحی کنید. یک بنر شلوغ ممکن است در ابتدا توجه زیادی را به خود جلب کند اما نه آن توجهی که مورد نظر شماست.هدف از تبلیغ و ایجاد بنر تبلیغاتی تمرکز روی خود محصول یا هدف شماست نه تمرکز روی خود بنر چاپی.

خوانایی

بنرهای نمایشگاهی باید چشم نواز باشد و خوانایی بالایی داشته باشند و هم چنین به گونه ای طراحی شده باشند که بتوانند روی موضوع تبلیغ تمرکز داشته باشند و به سرعت و راحتی پیام تبلیغ شما را منعکس کنند.حتما 4 نکته زیر را برای طرح چاپی خود در نظر بگیرید:

  • وجود کلمات برجسته، عنوان های کوتاه
  • استفاده از عکس یا تصویر واضح
  • عدم استفاده از کپی کاری
  • بیان پیام با کمک لوگو یا شعار تبلیغاتی

فونت های قابل خواندن

توجه به اندازه و نوع فونتی که شما در طراحی بنر چاپی استفاده می کنید، بسیار ضروری است. از فونت های ساده و واضح مانند فونت آریال یا فونت های غیر شکسته استفاده کنید.فونت های ایتالیک و فونت هایی مانند فونت Times New Roman خوانایی کمی دارند و خواندن آن ها مخصوصا در فواصل دور به سختی انجام می شود پس بهتر است از استفاده از این فونت ها در طراحی بنرهای چاپی خود خودداری کنید.

هم چنین سایز فونت هایی که استفاده می کنید به اندازه و سایز بنر شما بستگی دارد. به علاوه باید توجه داشته باشید در طراحی بنر چاپی خود باید فونت عنوان شما با سایر فونت هایی که در بنر استفاده می کنید متفاوت باشد. برای خوانایی بهتر، باید به فضای بین خطوط نیز دقت کافی داشته باشید تا تماشاگران بتوانند به راحتی پیام نوشتاری بنر شما را بخوانند.

رنگ مناسب انتخاب کنید

رنگ ها ابزارهای روان شناسی قدرتمندی هستند که وقتی به درستی در بنر شما به کار گرفته شوند می توانند به راحتی در دید مخاطب نفوذ کنند و در نتیجه در افزایش فروش، جذب مخاطب و ایجاد آرامش و اطمینان مردم تأثیرگذار باشند.رنگ ها هر کدام در علم روان شناسی تأثیرات مخصوص به خود را در دید مخاطب می گذارند پس بهتر است با توجه به این نکته از رنگ ها برای رساندن حس درست در مخاطب استفاده کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>