اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فلت بد

دستگاه چاپ فلت بد با ویژگی های خاص و منحصربفرد خود جایگاه خوبی در بین دستگاه های چاپ اخیرا پیدا کرده است. دستگاه چاپ فلت بد، چاپ ماندگار با رزولوشن بالا دارد. به دلیل اینکه جوهر در سطح متریال جذب نمی شود غلظت رنگ چاپی بیشتر و بهتری نسبت به سایر روش های چاپ دارد.دستگاه چاپ فلت بد با سایز میزهای مختلف توانایی چاپ کردن روی متریال های سایزهای مختلف و حتی بزرگ تر را هم دارا هستند.

سرعت کار بالا با این دستگاه می باشد زیرا جوهر یووی به کار رفته در دستگاه فلت بد، بدون صرف زمان و سریعا خشک می شود و این ویژگی در رسیدن به نتیجه کار سریعتر کمک شایانی می کند.به تازگی با حضور دستگاه های چاپ فلت بد یووی، بازار تزئیات داخلی شاهد ظهور کاشی های سرامیکی سفارشی جهت چاپ عکس ها روی کاشی ها است به همین دلیل بر آن شدیم تا مقاله مختصری در این زمینه بنویسیم تا شما با یکی دیگر از کاربردهای دستگاه چاپ فلت بد آشنا شوید.

طراحان داخلی سال هاست به کار چاپ پارچه های سفارشی روی آورده اند. به راحتی می توانید تولیدکنندگان پارچه های سفارشی را بر اساس تقاضا، در سراسر جهان پیدا کنید. اما امروزه معماران، طراحان داخلی، عمده فروشان کاشی و سنگ به سمت چاپ روی کاشی های سفارشی نیز روآورده اند.دستگاه چاپ فلت بد مانند هر دستگاه چاپ جوهرافشان دیگری کار می کند.

دستگاه چاپ فلت بد یووی از جوهر مخصوصی استفاده می کند که این جوهر قابلیت این را دارد که با نور ماورا بنفش سریعا خشک شود. این جوهر به طور مستقیم روی سطح کاشی قرار می گیرد و هیچ فرایند انتقال در حین این کار اتفاق نمیوفتد و قرار گرفتن جوهر در یک مرحله انجام می شود.وقتی کار چاپ روی کاشی انجام شد از دستگاه چاپ آن را خارج کرده جوهر کاملا خشک شده و در همان لحظه آماده استفاده می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>