اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چاپ بنر

با توجه به اینکه حکاکی و نقش زنی بر روی اجسام مختلف قدمت بسیار دیرینه ای دارد، اولین تابلوهای تبلیغاتی به صورت برجسته تولید می شدند و می توان ادعا کرد که اولین نسل تابلوهای چلنیوم محسوب می شدند.با استفاده از نئون داخل این حروف نور آنها تامین می شد ولی بعد از مدتی به خاطر مشکلاتی که نئون داشت و هزینه بالای نگهداری آن تابلوهای فلکس و بنر مدتی جای این نوع تبلیغات را گرفتند.

با ظهور دستگاه های برش لیزر و سی ان سی و تنوع متریال و مواد مصرفی و ورود ال ای دی های رنگی استفاده از تابلوهای برجسته با اقبال دیگری روبرو شد.چرا که ال ای دی به نسبت سایر روشها دارای هزینه های کمتر طول عمر بالا تر و کیفیت نور بهتری است.

با ظهور دستگاه خم چلنیوم این صنعت به سمت استفاده از این تکنولوژی برگشت و حتی کارگاه های کوچک نیز به حروف چلنیوم و خرید دستگاه خم کن حروف چلنیوم تمایل نشان دادند. دستگاه های حروف ساز چلنیوم سرعت عمل بیشتری داشتند، تابلوهای شیک و مدرن تولید می کردند، قابلیت تولید حروف چلنیوم مختلف را داشتند، و حتی از نور کافی برای تابیدن برخوردار بودند؛ به همین دلیل دستگاه حروف ساز چلنیوم به راحتی به بازار مصرف وارد شدند و نقش های مهم تری بر عهده گرفتند.

یکی دیگر از مزیت های مهم دستگاه خم کن حروف چلنیوم به استفاده از آن در فضاهای مختلف برمی گردد. به عنوان مثال، اگر دارای یک کارگاه کوچک هستید، نگرانی خاصی در رابطه با تهیه این دستگاه نداشته باشید. دستگاه خم کن چلنیوم انواع مختلف در سایزهای مختلفی دارد و می توانید با توجه به محل کار خود، سایز مناسب آن را انتخاب کنید. از طرفی قیمت دستگاه ساخت حروف چلنیوم به صورتی است که نیاز به منابع مالی خیلی بالا ندارد و قیمت آن نسبتاً متعادل است.

ساخت حروف چلنیوم چندان سازوکار پیچیده ای ندارد و می توانید با چند بار تمرین و آموزش ساده، کار با دستگاه چلنیوم را یاد بگیرید. دستگاه برش لیزری یا دستگاه برش CNC از تجهیزات مقدماتی و موردنیاز ساخت حروف چلنیوم هستند. درواقع، دستگاه حروف ساز چلنیوم و دستگاه برش لیزری یا CNC یکی نیستند و باید به صورت مجزا استفاده و خریداری شوند. قطعات چلنیوم و آلومینیوم آماده شده توسط دستگاه برش، در مرحله دوم وارد دستگاه ساخت حروف چلنیوم می شوند.

دستگاه حروف ساز چلنیوم مجهز به یک نرم افزار کامپیوتری است که امکان وارد کردن اطلاعات را به کاربر می دهد و کاربر می تواند طرح مورد نظر را در آن ایجاد کند. نرم افزار اختصاصی دستگاه خم کن حروف چلنیوم بسیار دقیق بوده و امکان ساخت انواع حروف با هر ظرافتی را به شما می دهد. همچنین این نرم افزار امکان کنترل کردن دستگاه را بسیار ساده می کند و نیازی به مهارت بالا برای استفاده از دستگاه حروف ساز چلنیوم ندارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>