اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاغذ

کاغذ کوتد از انواع کاغذها در صنعت چاپ است. کاغذ کتد با روکشی پلیمری پوشانده شده است. این پوشش می تواند نازک، براق یا مات باشد. به همین دلیل در جذب و حفظ کیفیت رنگ بسیار خوب عمل کرده است. تصاویر چاپ شده روی کاغذ کوتد، واضح تر و درخشان تر از کاغذ تحریر یا گلاسه است. حتی کاغذهای کوتد مات هم که شفاف نیستند هم بهتر از کاغذهای معمولی می باشند.

کاغذ کتد به دلیل قابلیت جذب رنگ بسیار بالا، برای چاپ نقشه و طرح ‏های رنگی و تصاویر بسیار مناسب است. خصوصیات مطرح شده باعث شده که کاغذ کوتد در چاپ های دیجیتال بسیار پرکاربردتر باشد.

هر نوع کاغذی را برای هر پرینتری می توان استفاده نمود. اما نتیجه نهایی آن ها با هم متفاوت است. کاغذ کوتد برای مواردی که کیفیت بالای چاپ مطرح است مورد استفاده قرار می گیرد. کاغذ کوتد موجود در بازار در نوع چینی و اندونزیایی است. اما بهترین نوع کاغذ کوتد کاغدهای نوع پرینزت است.

نقاط قوت کاغذ کوتد چیست؟

  • کیفیت بالای چاپ
  • شارپ و شفافیت بالا
  • جلوگیری از ترکیب رنگ ها
  • مخصوص پرینترهای جوهرافشان

انواع کاغذ کوتد عبارتند از:

  • کاغذ کوتد مات
  • کاغذ کوتد گلاسه
  • کاغذ کوتد گلاسه شیشه ای

کاغذ بدون پوشش دارای طیف گسترده تری از کوتد می باشد و قیمت آن ارزان تر است.کاغذ کوتد براق تر از کاغذ بدون پوشش کوتد است. پوشش کوتد باعث می شود با استفاده از خودکار یا مداد نتوانید روی کاغذ چیزی بنویسید. بنابراین برای فرم هایی که باید با خودکار پر شوند، مناسب نیستند.

برای چنین مواردی باید از کاغذهای بدون پوشش استفاده نمایید.با اینکه کاغذ بدون پوشش دارای خاصیت جذب است و جوهر بیشتری مصرف می کند، استفاده ی آن از کوتد گسترده تر است و بهترین انتخاب برای سربرگ، پاکت نامه و فرم هایی است که باید پر شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>