اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

cnc

دستگاه برش چوب سی ان سی را می توان در بسیاری کاربردهای مرتبط با معماری و دکوراسیون داخلی استفاده کرد. صفحات منقوش و طرح داری که در نمای ساختمان کار می شود را می توان از طریق دستگاه سی ان سی چوب با دقت و ظرافت بسیار طراحی کرد. نمای چوبی در ترکیب با انواع متریال دیگر می تواند یک نمای مدرن و شیک به ساختمان بدهد که معمولاً مورد استقبال معماران نیز قرار می گیرد. چنین سفارشاتی را تنها می توان با دستگاه های CNC چوب اجرا نمود.

محصولات تزئینی نیز یکی از موارد مصرفی است که توسط دستگاه های برش سی ان سی قابل تولید هستند. این محصولات با توجه به قیمت تمام شده اندکی که از طریق تولید انبوه اتوماتیک به دست می آید بازار خاص خود را دارند. کشور چین درسال های گذشته در چنین بازارهایی به خوبی عمل کرده و سودآوری خوبی نیز کسب کرده است. به طول کلی تولید محصولات تزئینی چوبی یکی از کاربردهای دستگاه برش CNC چوب به شمار می رود. کاربری دستگاه CNC چوب شاید برخی تصور کنند که کار با دستگاه CNC چوب بسیار پیچیده و دشوار است.

البته دستگاه برش چوب CNC سیستم پیچیده ای است اما طراحان ماشین آلات صنعتی به گونه ای این ماشین را طراحی کرده اند که برای کاربری آن آسان باشد. البته آسان بودن به معنی ساده بودن نیست. به هر حال یک اپراتور برای اینکه بتواند به بهترین نحو از دستگاه کار بکشد باید مهارت کار با کامپیوتر، طراحی صنعتی و اتوکد را داشته باشد. یک دستگاه سی ان سی چوب قابلیت های بسیاری دارد ولی هر کارگاهی نمی تواند از این قابلیتها به نحو احسن استفاده کند.

این مشکل دو علت اصلی دارد. یکی عدم تسلط به کاربری دستگاه سی ان سی چوب و پیاده سازی طرح های پیچیده و متمایز، و دیگری عدم بازاریابی مناسب برای کاربردهای مختلف دستگاه CNC چوب. برای اینکه به حداکثر سودآوری در این زمینه برسید باید بتوانید در کاربردهای سودآوری این دستگاه به درستی بازاریابی کنید. بازاریابی CNC چوب یک فرآیند مستمر و طولانی مدت است و به مرور زمان با توسعه و گسترش نمونه کارهای جذاب محقق خواهد شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>