اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اکوسالونت

دستگاه اکوسالونت دسته دوم یکی از گزینه های اجباری و تقریباً جایگزین برای استفاده از این دستگاه های پیشرفته است که برای افرادی که با محدودیت مالی مواجه هستند یا از لحاظ قانونی و سیاسی مشکلاتی دارند، می تواند راهکار خوبی باشد. استفاده از هر دستگاهی به صورت دست دوم با مشکلاتی همراه است و در طرف مقابل مزایای خاص خود را نیز دارد.

به عنوان مثال، استفاده از یکی از این دستگاه ها باعث می شود که هزینه خرید اولیه کمتری پرداخت کنیم و یک کسب و کار را با هزینه اولیه کمتر راه اندازی کنیم. این در حالی است که خرید دستگاه اکوسالونت کارکرده نیز شامل این مزایا می شود. اما دستگاه اکوسالونت دسته دوم می تواند منشاء مشکلات بزرگ تری نیز باشد و در سالیان بعد خریدار را با هزینه های بیشتر از خرید دستگاه مواجه کنند.

بنابراین خرید یک دستگاه دست دوم از حساسیت بالایی برخوردار است و فرد خریدار باید به سؤالات متعددی در این مورد جواب دهد. آیا به طور کامل و فنی دستگاه را بررسی کرده اید؟ آیا عمر مفید دستگاه دست دوم به پایان نرسیده است؟ آیا دستگاه های مورد نظر می توانند چند ساعت متوالی کار کنند؟ آیا خرید دستگاه اکوسالونت کارکرده صلاحیت لازم را دارند و می توانند کسب و کار ما را وارد فاز جدیدی کنند؟

اولین چیزی که می توانید به هنگام خرید دستگاه اکوسالونت کارکرده به آن رجوع کنید و اطلاعات مهمی در مورد میزان کارکرد دستگاه و طول عمر مفید دستگاه به دست بیاورید، نازل های آن است. اصولاً نازل های استفاده شده در هر دستگاه بیشترین تماس ممکن با جوهرها را دارند و این موضوع باعث می شود که به عنوان قطعات مصرفی شناخته شوند. هرچه یک دستگاه اکوسالونت بیشتر کار کرده باشد، احتمال فرسودگی و کاهش کیفیت نازل ها وجود دارد.

بنابراین اگر قصد خرید یک دستگاه دست دوم را دارید و در کار با این دستگاه ها مهارت دارید، در اولین گام به سراغ نازل ها بروید. درصورتی که آشنایی کافی با قطعات مختلف دستگاه ها چاپ را ندارید، توصیه ما این است که یک مشاور استادکار ماهر با خود ببرید و از وی بخواهید که نازل های دستگاه را از لحاظ کیفیت و طول عمر مورد بررسی قرار دارد. اگر بتوانید در این مورد صلاحیت دستگاه را تشخیص دهید، برای خرید دستگاه اکوسالونت کارکرده اقدام کنید.

سیم ها و شیلنگ های دستگاه های چاپ وظیفه جابه جایی و حمل و نقل جوهر و همچنین برقراری ارتباط بین قطعات مختلف دستگاه را بر عهده دارند. این موضوع باعث شده است که از این دو مورد به عنوان دو معیار مهم در سنجش صلاحیت دستگاه های دست دوم استفاده شود. استفاده بیش ازحد از دستگاه و گذشتن زمان طولانی از نصب آن موجب ایجاد نوعی زدگی در سطح سیم ها و شلنگ ها می شود و با استفاده از چشم به راحتی قابل تشخیص هستند.

درصورتی که قصد خرید دستگاه اکوسالونت کارکرده را دارید، در گام دوم به سراغ این قطعات بروید و آنها را بررسی کنید. بررسی فنی و ظاهری سیم ها و شیلنگ های دستگاه به شما می کند که به صورت تقریبی طول عمر دستگاه را تشخیص دهید و حتی درصورتی که نازل ها تعویض شده باشند، امکان استفاده از این گزینه برای اطمینان از خرید دستگاه اکوسالونت کارکرده را دارید.

یکی دیگر از مواردی که می توانند صلاحیت خرید دستگاه اکوسالونت دسته دوم را نشان دهد این است که زمان نصب اولیه و زمان تولید دستگاه را از فروشنده بخواهید. توجه داشته باشید که زمان نصب دستگاه با زمان تولید دستگاه کاملا متفاوت است و می تواند تأثیر بسیار مهمی بر میزان استهلاک و میزان استفاده از آن داشته باشد. اصولاً دستگاه های اکوسالونت به دلیل برخورداری از قابلیت های مختلف، قیمت بالاتری نیز دارند و تعداد فروش آنها در ماه و در سال پایین است. به همین دلیل ممکن است زمان تولید یک دستگاه تا زمان فروش آن حتی بیش از یک سال طول بکشد.

بنابراین؛ توجه داشته باشید که هنگام خرید دستگاه اکوسالونت کارکرده اکیداً این دو تاریخ را از فروشنده بخواهید. نکته دیگری که در رفع ابهام به شما کمک کند این است که زمان نصب یک دستگاه به صورت صددرصدی نمی تواند میزان کارکرد دستگاه را نشان دهد، زیرا ممکن است یک کارگاه به دلیل نداشتن مشتری کافی اقدام به فروش دستگاه خود کند و اگر چنین موردی برای شما پیش آید؛ می توان گفت که بهترین گزینه را برای خرید دستگاه اکوسالونت کارکرده انتخاب کرده اید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>