اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

حمل مواد شیمیایی

موسسه تحقیقیdrewry پیش بینی کرد به دنبال تقاضای بسیار بالای چین برای محصولات شیمیایی، نرخ های کرایه حمل تانکرهای حمل مواد شیمیایی در ماه جاری و ماه آینده پایدار باقی خواهند ماند.

این گزارش در ادامه با اشاره به اینکه درماه فوریه سال جاری میلادی، 18 فروند تانکر به ناوگان تانکرهای حمل مواد شیمیایی افزوده شد که از لحاظ DWT رشد 0.5 درصد را نشان می دهد، نوشت: درحال حاضر، ناوگان تانکرهای حمل مواد شیمیایی 4531 فروند شناور با مجموع ظرفیت 111 میلیون و 600 هزار DWT را در اختیار دارد.

افزون بر این حرکت بازار خرید و فروش در ماه فوریه سال جای میلادی نسبت به ماه گذشته آن یعنی ژانویه کندتر و آهسته تر بود، بازار اوراق نیز درسکوت مطلق به سر برد. انتظار می رود همچنان که به ضرب العجل قانون 2020 آیمو نزدیک می شویم، فعالیت بازار اوراق رونق پیدا کند.

از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، 19 فروند تانکر MR به ناوگان جهانی ملحق شدند و قراراست 125 فروند دیگر تا سال 2021 میلادی تحویل داده شود که به موجب آن ظرفیت 6 میلیون و 200 هزارDWT به ناوگان اخیر افزوده خواهد شد.

این گزارش در پایان پیش بینی کرد: سفارش های جدید روند نزولی را درسال جاری میلادی طی خواهند کرد و میزان تحویل شناور همچنان بالا باقی می ماند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>