اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

قطعات الکترونیک

کشور چین همیشه انتخاب اول برای واردات کالاهای مختلف بوده است. به همین دلیل عده زیادی در فکر خود با یک سوال کلنجار می روند که آن هم دلایل واردات درصد بالایی از کالاهای مصرفی از چین است. شاید شما هم این سوال را در ذهن دارید که واردات قطعات الکترونیکی از چین چه مزایایی دارد.

تنوع و کیفیت بالای محصولات

افراد زیادی با شنیدن عبارت ساخت چین تصور می کنند که با یک کالای بی کیفیت طرف هستند. اگر شما هم چنین باور غلطی در ذهن دارید، سخت در اشتباه هستید؛ زیرا کارخانه های کشور چین توان بالایی در تولید کالاهای مختلف دارند. همچنین تنوع قطعات الکترونیکی که در بازار چین دیده می شود، در هیچ جای دنیا در دسترس نیست.

جالب است بدانید که درصد بالایی از قطعات الکترونیکی دنیا در چین تولید می شوند. همچنین برندهای مشهور دنیای الکترونیک که اصالت کره ای یا ژاپنی دارند محصولات خود را در خاک چین تولید می کنند. ناگفته نماند که بیشتر قطعات الکترونیکی چین که به کشورهای دیگر صادر می شوند، دارای استانداردهای بین المللی مانند RoHS هستند.

هزینه کمتر و سرعت بیشتر

دیگر مزیت واردات قطعات الکترونیکی از چین هزینه کم و به صرفه بودن این کار است. زمانی که شما قصد داشته باشید که یک قطعه الکترونیکی را از کشورهای غربی خریداری کنید، باید هزینه زیادی را بابت حمل بپردازید. اما اوضاع واردات کالا از کشور چین اینگونه نیست؛ زیرا واردات قطعات الکترونیکی از این کشور هزینه زیادی ندارد. البته که هزینه خرید قطعات الکترونیک از چین، نسبت به سایر کشورها کمتر خواهد بود.

چین بزرگ ترین منبع واردات قطعات الکترونیکی

نکته دیگری که در مورد مزایای واردات قطعات از چین وجود دارد، سرعت بالای حمل به ایران است. بنادر کشور ما هر روزه پذیرای کشتی های باری زیادی است که از بنادر کشور چین رسیده اند. به همین دلیل چالش بزرگی برای واردات قطعات، حمل و ترخیص آن ها از گمرک وجود ندارد. همچنین قطعات الکترونیکی با حمل و نقل هوایی نیز به کشور وارد می شود که سرعت کار را بالاتر می برد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>