اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

قطعات صنعتی

با توجه به کاربرد گسترده صنعت الکترونیک، فروش قطعات الکترونیک صنعتی نیز افزایش یافته است. دامنه استفاده از هر کدام از این قطعات می تواند بسیار گسترده باشد. قطعات الکترونیک صنعتی بدون شک جزء نیازهای اولیه هرگونه فرایند صنعتی و خدماتی محسوب می شود. واحدهای صنعتی و تولیدی، تجهیز کارگاه ها، تعمیرات و ارائه دهندگان خدمات صنعتی هر کدام به نحوی به این دست محصولات نیاز پیدا خواهند کرد. ابزارها و قطعات الکترونیکی از جمله ابزارهای پشتیبان یک طرح و فرایند هستند که می توانند در افزایش بهره وری واحدها نقش مهمی ایفا کنند.

در بازار رقابتی امروز بازرسی، تعمیر، اصلاح فرایندها، تعویض و ارتقای ابزارها و چنین مواردی جزء فرایندهای روزمره هر واحد و شرکتی خواهد بود که تلاش می کند در بازار رقابتی امروز جای پای خود را محکم کند. بنابراین استقبال از این دست تجهیزات بسیار طبیعی است و ارتقای مستمر این ابزارها خود به رونق و رقابت در بازار فروش قطعات الکترونیکی صنعتی یاری می رساند.

بنابراین با توجه به رقابتی شدن بازار خدمات و محصولات، هر واحدی می کوشد با افزایش بهره وری و استفاده بهینه از بهترین و به روزترین فن آوری ها، بقا و ارتقای خود را تضمین کند. از همین رو بازار خرید و فروش قطعات الکترونیک صنعتی در سال های اخیر به علت رشد بالای سطح فن آوری، بسیار پررونق شده است، به نحوی که حتی در مواقعی مشتریان از نبودن محصولات مورد نیاز در بازارهای داخلی احساس کمبود می کنند.

کارخانه های بسیاری در ایران مشغول به فعالیت و تولید انواع قطعات الکترونیکی هستند و سعی دارند نیاز داخلی کشور را برطرف کنند. با این حال برخی از این قطعات الکترونیکی تولید کمی دارند و به نوعی کم یاب محسوب می شوند. برخی از این قطعات را می توان با قرارداد با کارخانه به صورت سفارشی تولید کرد و فروش قطعات الکترونیک صنعتی از این دست را پوشش داد.

گاهی کمبود تجهیزات و قطعات برای ساخت دستگاه ها و پروژه های مهم الکترونیکی از مشکلات اصلی تولید عنوان می شود. از آن جا که فروش قطعات الکترونیک صنعتی با توجه به کاربردهای وسیع آن تصمین شده است، با راه اندازی کارگاه های مدرن برای ساخت و در نتیجه فروش قطعات الکترونیک صنعتی می توان اشتغال زایی خوبی ایجاد کرد و قیمت فروش قطعات الکترونیک صنعتی را نسبت به بازار کاهش داد.

حجم بسیار بالا از تولید ناخالص جهانی و تجارت جهانی، مصرف انرژی پایین و تولید آلاینده های کم، ارزش افزوده بسیار بالا در مقایسه با سایر صنایع، رشد ارزش افزوده، عام بودن و کاربرد در طیف وسیعی از صنایع و دارا بودن کاربردهای بسیار دفاعی و قدرت آفرینی برای کشور از نتایج تولید قطعات مختلف الکترونیکی صنعتی در کشور است.

با توجه به مقرون به صرفه نبودن سرمایه گذاری برای تولید کلیه قطعات الکترونیک در داخل کشور و پیچیدگی های فنی و گاهی عدم وجود تجهیزات و توانایی های لازم برای تولید قطعات الکترونیک خاص در داخل کشور، راه حل بهینه و به صرفه برای صنایع الکترونیک داخلی، واردات قطعات الکترونیکی از کشورهای پیشرفته و صاحب تکنولوژی است.

در شرایط فعلی کشور، مشکلات عظیمی وجود دارد که تهدیدی برای تامین قطعات الکترونیک مورد نیاز صنایع داخلی است. تحریم های سنگین، عدم دسترسی صنایع و متخصصین داخلی به شرکت های تولید کننده قطعات الکترونیک مادر و منابع معتبر جهانی، قیمت تمام شده غیر منصفانه قطعات الکترونیک کمیاب وارداتی، تحویل قطعات ناسالم و مشکل دار، از مشکلات و موانع متخصصان در حوزه های وابسته به صنایع الکترونیک است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>