اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اقتصاد امارات
کشور کوچکی در حاشیه خلیج فارس که اقتصاد آن به اندازه بسیاری از کشورهای مهم دنیا تأثیرگذار است. اقتصاد امارات بر پایه های مختلفی از قبیل نفت، گردشگری و خدمات استوار بوده که آن را در زمره یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان قرار داده است، به نحوی که میزان تولید ناخالص داخلی آن در اکثر مواقع همتراز با کشورهای صنعتی اروپایی است. امارات و خصوصا شهر دبی یکی از سرمایه پذیرترین نقاط دنیا محسوب می شود که سرمایه های شرکت ها، افراد و دولت های مختلفی را به جذب کرده است. 

تجارت امارات با جهان و ایران
شاید اگر کشور امارات خصوصا شهر دبی را به عنوان مرکز دادو ستد و تجارت جهان بدانیم، چندان قلم به اغراق نرانده باشیم. این کشور در کنار یکی از بهترین و مهم ترین شاهراه های آبی جهان یعنی خلیج فارس و تنگه هرمز قرار گرفته که تجارت با دوردست ترین نقاط دنیا را نیز تسهیل می کند.
در میان شرکاء تجاری امارات، چین و آمریکا و برخی از همسایگان نقش برجسته تری نسبت به سایر کشورها دارند. نفت و مشتقات نفتی اصلی ترین محصولی است که صادر می کند و در مقابل واردکننده بسیاری از گروه های کالایی است.

کشاورزی امارات چندان نقشی در کیک اقتصاد این کشور نداشته و این مساله می تواند برای تجار کشورمان یک نکته مثبت تلقی شود. البته نباید این نکته را فراموش کنیم که بسیاری از کالاهای جهان به امارات متحده عربی وارد و از آنجا به کشورهای دیگر مجددا صادر می شود. در ایران نیز واردات از دبی و امارات، نقش قابل توجهی در تامین نیازهای صادراتی دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
غلامرضا گله :
صادرکننده و تامین کننده انواع صیفی وجات ومیوه وتروبار به کشورهای حوزه خلیج فارس و امارات
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

محمد امیرنژاد:
در بخش صادرات میوه و سیفی جات، سنگ و مواد پتروشیمی فعالیت میکنم.
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>