اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیشترین واردات امارات از کدام کشورهای جهان است؟

آمارهای سازمان تجارت جهانی (WTO) نشان می دهد که برخی کشورها از جمله چین و آمریکا نقش برجسته ای در تامین نیازهای وارداتی امارات دارد. به نحوی که براساس آمارهای سال 2018، بیشترین میزان کالا از جانب چین به امارات صادر شده که 14و 54 درصد از نیازهای وارداتی آن را شامل شده است.

براساس آمارهای سازمان تجارت جهانی امارات در سال 2018 حدود 2 درصد از نیازهای وارداتی خود را از ایران وارد کرده است.

براساس داده های فوق بعد از چین بیشترین میزان صادرات به امارات به ترتیب توسط کشورهای هندوستان (8.82 درصد)، آمریکا (8 درصد)، ژاپن (5.28 درصد)، آلمان (4.18 درصد)، انگلستان (2.94 درصد)، ویتنام (2.93 درصد) و ایتالیا (2.54 درصد) صورت گرفته است.

مهم ترین کالاهای وارداتی امارات
آمارها به ما می گوید که سنگ های قیمتی و فلزات گران بها جزء برترین کالاهای وارداتی کشور امارات محسوب می شوند. به طور کل، محصولات و تجهیزات صنعتی و شیمیایی جزء کالاهای برتر وارداتی امارات محسوب می شود. البته این آمار در رابطه با ایران می تواند متفاوت باشد و کالاهای دیگری از ایران به این کشور صادر شود که در ادامه به آنها می پردازیم.

مهم ترین کالاهای صادراتی ایران به امارات
در سال 2018 کشور امارات متحده عربی به میزان 86440 میلیون درهم کالا وارد کرده که نسبت به سال قبل از آن اندکی کاهش داشته است. در میان لیست کالاهای وارداتی امارات، نام برخی از محصولات خاص بیشتر دیده می شود که تجار و بازرگانان می توانند بیشتر بر روی آنها تمرکز کنند. براساس آمارها در سال 2018 کالاهای زیر مهم ترین نیازهای وارداتی امارات را تشکیل داده اند.
نگاهی به آمارهای رسمی و بین المللی نشان می دهد که نام برخی از کالاها در میان آمار کالاهای صادراتی ایران به امارات بیشتر مشاهده می شود. طیفی از محصولات معدنی، نفتی، کشاورزی و سایر کالاها از ایران به امارات صادر می شود. لیست زیر به ترتیب مهم ترین کالاهای صادراتی ایران به امارات در سال 2018 را نشان می دهد.

1: سوخت های فسیلی و مشتقات نفتی
2: مس
3: سنگ ها و فلزات قیمتی
4: سنگ ها ساختمانی و سرامیک
5: ماهی و انواع آبزیان
6: آهن و فولاد
7: میوه و خشکبار
8: سبزیجات و انواع صیفی جات
9: فلز روی
10: سرب

برای اطلاع دقیق تر از آمار کالاهای صادراتی به امارات از ایران، می توان داده های رسمی گمرک جمهوری اسلامی ایران را بررسی کرد. بیشتر این کالاها از گمرکات منطقه ویژه شهید رجایی، منطقه ویژه اقتصادی پارس، بندر امام خمینی (ره)، بندر لنگه، منطقه ویژه بوشهر، مشهد، بندر باهنر و سایر گمرکات دیگر به امارات متحده عربی صادر شده است.

لیست زیر آمار مهم ترین کالاهای صادراتی به امارات را در سال 97 و 98 نشان می دهد. این لیست به ترتیب نبوده و نام محصولات به صورت تصادفی آمده است.

  • خرما و خشکبار
  • ماشین آلات و تجهیزات مختلف
  • سنگ های ساختمان، قیر و آسفالت
  • شیشه و محصولات شیشه ای
  • هویج، کاهو، هندوانه، شلغم، کیوی، هندوانه، گوجه فرنگی
  • لوازم خانگی و آشپزخانه
  • روغن ها و فرآورده های نفتی
  • سنگ های معدنی خصوصا سنگ مرمر

براساس داده های گمرک جمهوری اسلامی ایران در میان لیست محصولات صادراتی به امارات نام برخی از گروه های کالایی از جمله محصولات کشاورزی و فرآورده های نفتی بیشتر دیده می شود.

آمار صادرات ایران به امارات در سال 1397

آمار صادرات ایران به امارات در سال 1397

آمار صادرات ایران به امارات در سال 1399

آمار صادرات ایران به امارات در سال 1399

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
حسینی:
🇮🇷فروش انبوه توری پلاستیکی با بهترین کیفیت و مواد درجه ۱ تضمین کالا و قیمت رقابتی را فقط فقط از ما بخواهید ....🪢🪢🪢 شما میتوانید به واتساپ همین شماره به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید💯
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>