اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چاپ

در چاپ افست، تصویر مستقیماً به سطح چاپی و بستر منتقل نمی شود. در این روش تصویر ابتدا به یک صفحه میانی حامل و سرانجام به بستر مورد نظر منتقل می شود. در مقابل در چاپ فلکسو، تصویر مستقیماً به بستر منتقل می شود. از طرفی دیگر به جزو تفاوتی که در فرآیند چاپ افست و فلکسو وجود دارد، نوع صفحات و لایه هایی که در چاپ مورد استفاده قرار می گیرد نیز تفاوت دارند. فلکسو به دلیل استفاده از پلیت انعطاف پذیر می تواند تقریباً روی هر سطح انعطاف پذیری مورد استفاده قرار بگیرد.

در مقابل از چاپ افست فقط برای سطح صاف استفاده می کنند.در گذشته از افست و فلکسو به صورت مشترک برای انجام انواع چاپ از چاپ روزنامه تا لیبل بسته بندی استفاده می شد. اما به تدریج با اختصاصی شدن تکنولوژی در هر دو روش، در فعالیت هایی مانند چاپ کتاب، مجله، بروشور و سایر روش های چاپ که روی سطح صاف انجام می گیرند از افست و در فرآیندهایی مانند چاپ لیبل بسته بندی از روش فلکسو استفاده می شود.

هر کدام نیز در فعالیت های اشاره شده برتری های زیادی به روش دیگر دارند. ما در چاپخانه جنگل برای چاپ کتاب از دستگاه های افست به روز استفاده می کنیم و قادر به انجام سفارشات عمده و حجم بالا در زمان کوتاه هستیم. تمامی فعالیت های چاپ کتاب از طراحی تا صحافی کتاب در چاپخانه جنگل توسط افراد حرفه ای و با استفاده از دستگاه های پیشرفته انجام می گیرد.

اگر چه افست در چاپ انواع محصولات کاغذی با سطح صاف مانند چاپ مجله گزینه بسیار بهتری از فلکسو است، اما در چاپ لیبل و بسته بندی ها خصوصاً لیبل های پشت چسب دار، فلکسو دست برتر را دارد. از مزایای فلکسو در این نوع از چاپ ها می توان به دامنه رنگی گسترده تر، قابلیت چاپ روی سطوح انعطاف پذیر از قبیل انواع فیلم های پلیمری، کاغذ و مقوا، فویل های فلزی (آلومینیومی) و … اشاره کرد.

با اینکه از چاپ افست نیز می توان در موارد زیادی به جای فلکسو استفاده کرد اما به دلیل تولید با سرعت بالا، مقرون به صرفه بودن برای سفارشات بزرگ، چاپ بدون وقفه، وجود 8 تا 12 برج رنگی برای چاپ رنگی با کیفیت بالا باعث شده تا در چاپ محصولات انعطاف پذیر و دارای سطوح غیر مسطح از چاپ فلکسو به جای افست استفاده شود

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>