اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


کانتینر


شیوه LCL فضای زیادی در انبار اشغال نمی کند

اگر با محدودیت سرمایه و فضا مواجه هستید و نمی توانید یک مرسوله FCL را در انبار جای دهید، توصیه می کنیم شیوه LCL را انتخاب کنید.با کمک شیوه LCL می توان حجم کمتری بار ارسال کرد و موجودی کالا در انبارها نیز افزایش نخواهد یافت. به جای این که از فروشندگان تعداد زیادی کالا خریداری کنید، می توانید از شیوه LCL استفاده کرده تا به مرور زمان و بر حسب نیاز کالاهای مورد نظر را تامین کنید.

هزینه ارسال به شیوه FCL ارزان تر از LCL خواهد بود

هزینه ارسال مرسوله به شیوه LCL به ازای هر واحد از شیوه FCL بیشتر است. به همین دلیل است که سازمان های حمل و نقل شیوه FCL را برای حمل و نقل مرسوله ترجیح می دهند.هزینه ارسال مرسوله به شیوه LCL برابر با هزینه یک کانتینر 20 فوتی می شود؛ این فاکتور با توجه به مبدا و وضعیت فعلی بازار حمل و نقل دریایی متفاوت خواهد بود.

زمانی که متخصصین ما در گروه تجاری ققنوس یکی از دو شیوه حمل و نثل را انتخاب می کنند، حتما این مسئله را مد نظر قرار می دهند. از این رو، همکاری با گروه تجاری ققنوس به معنای کاهش هزینه های حمل و نقل خواهد بود.

راحت تر می توان زمان رسیدن مرسوله به شیوه LCL را تعیین کرد

تاریخ رسیدن مرسوله برای بسیاری از مراکز باید مشخص شود. از این رو، ارسال مرسوله به شیوه FCL سخت تر می شود.در شیوه FCL شما باید کالاها را در کانتینر بارگیری کرده، به مقصد ارسال کرده و سپس کانتینر را به بندر تحویل دهید و تمام این کارها را باید در عرض 8 روز انجام دهید.

در FCL ممکن نیست که تاریخ رسیدن مرسوله را در یک بازه زمانی "آزاد" مشخص کنید.اما ارسال مرسوله به شیوه LCL زمان "آزاد" بیشتری دارد؛ معمولا 5 روز در بندر و 7 روز یا بیشتر در انبار برای جدا کردن کالاها فرصت دارید.از همین رو، می توانید کالا را در بازه زمانی تعیین شده ارسال کنید.

ارسال مرسوله به شیوه FCL سریع تر از LCL می باشد

زمانی که یک مرسوله FCL به بندر می رسد، از داخل کشتی تخلیه شده و برای خریدار ارسال می شود. اما در شیوه FCL این روند کمی پیچیده تر بوده و باید چندین مرحله طی شود. یعنی این که ابتدا باید مرسوله های مختلف در داخل کشتی یکپارچه سازی شوند، سپس مدارک هر کدام از کانتینرها بررسی شود و کالاها دسته بندی شوند.همان طور که مشاهده می کنید در روند ارسال LCL امکان تاخیر در هر کدام از مراحل وجود دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>