اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شیمی

پرکلرواتیلن یک ماده شیمیایی واسطه خصوصا برای تولید هیدروفلوروکربن (HFC) است که جایگزینی برای مبردهای کلروفلوروکربن (CFC) می باشد.پرکلرواتیلن به دلیل پایداری و غیراشتعال زا بودن یک حلال بسیار کاربردی در صنایع مختلف است. این ماده یک ترکیب مؤثر برای از بین بردن چربی ها، روغن ها و گریس ها در منسوجات، الیاف و رنگ هاست.

این ماده شیمیایی در صنایع مختلفی مانند صنعت هوافضا، لوازم خانگی و تولید خودرو بکار می رود. این ماده به دلیل فشاربخار پایین، چگالی بخار بالا و نقطه جوش بالا مطلوب بسیاری از صنایع است.پرکلرواتیلن در صنعت نساجی برای طرح دار کردن و رنگ کردن پارچه ها و در تولید پوشاک ضد آب استفاده می شود.

کاربردهای دیگر این ماده شیمیایی شامل استخراج چربی ها، حل کردن لاستیک، از بین بردن رنگ، بازیابی گوگرد و به عنوان حلال حاوی سیلیکون است. این ترکیب در فرمولاسیون آئروسل ها برای لوازم جانبی خودرو نیز مورد استفاده قرار می گیرد.این ماده شیمیایی همچنین می تواند به عنوان یک مایع عایق در بعضی از ترانسفورماتورهای برقی به عنوان جایگزینی برای بی فنیل های پلی کلر (PCB) استفاده شود.

در رابطه با چشم انداز مصرف این ماده در آینده به طور قطعی نمی توان چیزی گفت زیرا فشارهای زیست محیطی، قوانین جدید و بهبود وضعیت صنعت بازیافت مواد شیمیایی باعث کاهش مصرف پرکلرواتیلن شده است و انتظار می رود به دلیل عوارض جانبی فراوان، این ماده با سایر واسطه های شیمیایی کم خطر جایگزین شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>