اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

روش تولید تیتان به مواد اولیه بستگی دارد. متداول ترین منبع معدنی ایلمنیت است. شن و ماسه معدنی روتیل فراوان همچنین می تواند با فرآیند کلراید یا سایر فرآیند ها برای تولید تیتان خالص سازی شود. ایلمنیت از طریق فرآیند سولفات یا فرآیند کلرید به دی اکسید تیتانیوم گرید رنگدانه تبدیل می شود. هر دو فرآیند سولفات و کلرید رنگدانه دی اکسید تیتانیوم را به شکل بلور روتیل تولید می کنند، اما فرآیند سولفات را می توان برای تولید فرم آناتاز تنظیم کرد. از آناتاز که نرم تر است در کاربردهای الیاف و کاغذ استفاده می شود. فرآیند سولفات به عنوان یک فرایند دسته ای اجرا می شود. فرآیند کلراید به عنوان یک فرآیند مداوم اجرا می شود.

کارخانه هایی که از فرآیند سولفات استفاده می کنند به عنوان منبع مناسب تیتانیوم به کنسانتره ایلمنیت (45-60٪ TiO2) یا مواد خوراک پیش تصفیه شده نیاز دارند. در فرآیند سولفات، ایلمنیت با اسید سولفوریک تیمار می شود تا پنتاهیدرات سولفات آهن (II) استخراج شود. روتیل مصنوعی حاصل با توجه به مشخصات محصول نهایی، یعنی درجه رنگدانه و غیره بیشتر پردازش می شود. در روش دیگر برای تولید روتیل مصنوعی از ایلمنیت در فرآیند Becher، ابتدا ایلمنیت را به عنوان وسیله ای برای جداسازی جزء آهن، اکسید می کند.

یک فرآیند جایگزین، معروف به فرآیند کلرید، ایلمنیت یا سایر منابع تیتانیوم را از طریق واکنش با کلر اولیه به تتراکلرید تیتانیوم تبدیل می کند که سپس با تقطیر خالص می شود و با اکسیژن واکنش نشان می دهد تا کلر را دوباره تولید کند و دی اکسید تیتانیوم را ارائه دهد. رنگدانه دی اکسید تیتانیوم همچنین می تواند از مواد اولیه بالاتر تیتانیوم مانند سرباره، روتیل و لوکوکسن از طریق فرآیند اسید کلرید تولید شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>