اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تیتان در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد تا مواد غذایی عالی به نظر برسند. البته کاربرد تیتانیوم دی اکسید تنها به این مورد محدود نشده و تیتان می تواند در بسته بندی مواد غذایی نیز مورد استفاده قرار بگیرد تا از فساد خوراکی ها جلوگیری کند. تیتان در طیف وسیعی از مواد غذایی از شیرینی ها تا پنیرهای فراوری شده استفاده می شود و از آنجاییکه مواد غذایی با رنگ روشن، تازه تر به نظر می رسند تولید کنندگان، این ماده را به بافت مواد غذایی استفاده می کنند تا مشتری بیشتری جذب کنند.

بیش از 50 سال است که تولید کنندگان مواد غذایی برای زیباسازی و جلب مشتری بیشتر از تیتان در مواد غذایی مختلف و اسنک های پر زرق و برق استفاده می کنند. تیتان در مواد غذایی به عنوان آنتی کیک عمل می کند و با ایجاد رنگ سفید طبیعی در انواع بستنی و روکش های کیک، کمک می کند تا این خوراکیها عالی و جذاب تر به نظر برسند.

استفاده از تیتان در بسته بندی های مواد غذایی نیز می تواند به عنوان یک حفاظ در برابر نور و خصوصا پرتو UV یا فرابنفش باشد که مواد غذایی، نوشیدنی ها، مکمل ها و داروها را از تخریب زودرس محافظت می کند و باعث افزایش ماندگاری محصول می شود. کلاس های خاصی از تیتان با درجه خلوص بالا نیز در قرص های دارویی، روکش های کپسول و همچنین به عنوان تزئین در بعضی از غذاها استفاده می شود.

تیتانیوم دی اکساید در برخی از محصولات دیگر مانند خمیردندان نیز به عنوان عامل ساینده جهت تمیزکردن دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده در شیرینی ها، آب نبات ها و آدامس ها یافت می شود. روکش صاف و درخشان برخی از شکلات ها نیز حاوی تیتان است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>