اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دمای ذوب آن 1.843 درجه سانتیگراد و نقطه جوش 2972 درجه سانتیگراد است، بنابراین به طور طبیعی به صورت جامد است و حتی به شکل ذرات در آب نامحلول است. TiO2 همچنین یک عایق است.

برخلاف سایر مواد سفید که ممکن است در نور کمی زرد به نظر برسند، به دلیل نحوه جذب نور ماورا بنفش TiO2، این ظاهر را ندارد و به عنوان سفید خالص ظاهر می شود.

TiO2 بسته به اینکه به عنوان درجه رنگدانه یا درجه نانو ماده تولید شود، دارای کیفیت های مختلفی است. هر دو شکل بی مزه، بدون بو هستند. ذرات TiO2 درجه رنگدانه تقریباً 200-350 نانومتر هستند.

نانو یا TiO2 فوق ریز از ذرات اولیه با اندازه کمتر از 100 نانومتر تشکیل شده است. در این گرید، دی اکسید تیتانیوم شفاف (بی رنگ) است و دارای ویژگی های پراکندگی و جذب اشعه ماورا بنفش در مقایسه با TiO2 به اندازه ذرات بزرگ تر و درجه رنگدانه است.

نکته مهم، دی اکسید تیتانیوم همچنین دارای ضریب شکست بسیار بالا (توانایی پراکندگی نور)، حتی بالاتر از الماس است. این ماده را به ماده ای فوق العاده روشن و ماده ای ایده آل برای استفاده از طراحی زیبایی تبدیل می کند. در درخشندگی، قدرت رنگ مانند هیچ ماده دیگری نیست. پایداری در برابر گرما، نور و هوا مقابل تخریب رنگ، در فیلم ها و مواد پلاستیکی جلوگیری می ک

توانایی پراکندگی و جذب اشعه ماورا بنفش، TiO2 را به ماده مهمی برای ضد آفتاب تبدیل می کند و از پوست در برابر اشعه ماورا UV مضر و سرطان زا محافظت می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>