اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

هزینه باز کردن اکانت فروشنده در آمازون

آمازون به شما امکان فروش محصولات خود را به صورت آنلاین می دهد. برای شروع کار در آمازون، نیاز به ایجاد یک حساب فروشنده آمازون دارید. دو طرح فروش هستند که توسط آمازون ارائه می شوند هر کدام بسته به اندازه و نیازهای کسب و کار فروشنده سودمند است. و هزینه های متفاوتی دارند.

پلن Individual برای فروشندگانی است که کمتر از 40 واحد در هر ماه می فروشند و پلن Professional برای فروشندگانی که قصد فروش بیش از 40 واحد در ماه را دارند. حساب فروشنده Individual آمازون هزینه اشتراک ماهانه ندارند. در حالی که، حساب های فروشنده حرفه ای هزینه اشتراک ماهانه 39.99 دلار دارند. در مقابل، فروشندگان Individual آمازون به ازای هر کالای فروخته شده، 0.99 دلار کارمزد فروش برای هر کالا می پردازند. اما فروشندگان حرفه ای هیچ کارمزد فروش برای هر کالا را پرداخت نمی کنند.

به طور کلی، برای کسانی که به تازگی بیزینس آمازون خود را شروع کرده اند یا اقلام کمتری برای فروش دارند، طرح فروشنده Individual انتخاب خوبی خواهد بود زیرا هزینه کمتری دارد. و کسانی که محصولات بیشتری دارند ممکن است بخواهند حساب فروشنده Professional  را انتخاب کنند زیرا ابزارهای عالی در دسترس دارد که می توانند هزینه بالاتر را جبران کنند.

هزینه نمونه های محصول برای فروش در آمازون

هزینه نمونه های محصول یکی از هزینه های مهم و ضروری برای شروع فروش در آمازون است. برای فروش محصول در آمازون، شما نیاز به تهیه نمونه های محصول دارید. در برخی از موارد، شما ممکن است بتوانید نمونه هایی را بدون پرداخت هزینه تهیه کنید، اما در بسیاری از موارد، باید هزینه های مربوط به تهیه نمونه را پرداخت کنید.

شما باید محصولی را انتخاب کنید و نمونه آن را بخرید که به کیفیت و اصالت آن اطمینان دارید. بنابرین هزینه های تهیه نمونه های محصول معمولا بسته به نوع محصول و سازنده یا تأمین کننده محصول متفاوت است و می تواند از یک دلار هم شروع شود.

شما به عنوان یک فروشنده در آمازون فعالیت می کنید، شما باید از هزینه های حمل و نقل و ارسال محصولات خود آگاه باشید تا بتوانید برآورد دقیقی از هزینه های خود داشته باشید و بدین ترتیب، از سود خود مطمئن شوید. ارسال و حمل و نقل محصولات به صورت مستقیم توسط شما یا به صورت مستقیم توسط آمازون انجام می شود:

  1. توسط آمازون Fulfillment by Amazon یا FBA

آمازون FBA به فروشندگان آمازون این امکان را می دهد که محصولات خود را در انبارهای آمازون در سراسر جهان ذخیره کرده و از طریق فروشگاه آمازون به مشتریان خود ارسال نمایند. هزینه های FBA شامل هزینه های ذخیره سازی، استخراج و حمل و نقل محصولات می شود که بر اساس وزن، اندازه و تعداد محصولاتی که شما در آن ذخیره می نمایید، اعمال می گردد.

1- پیدا کردن کالاهایی با قیمت مناسب از فروشگاه های فیزیکی (Retail Arbitrage)

  1. توسط فروشنده Fulfillment by Merchant یا FBM

در FBM شما به عنوان فروشنده، محصولات خود را در فروشگاه قرار می دهید و پس از فروش، آنها را از انبار خود ارسال می کنید. هزینه های ارسال شامل حمل و نقل، بسته بندی و پرداخت هزینه پردازش است. در این مدل، شما مسئول شیوه های پرداخت، محاسبه سود و زیان خود خواهید بود.

در مجموع، هزینه های ارسال و حمل و نقل بسته به وزن و حجم محصول و همچنین مقصد ارسال می تواند متفاوت باشد. بهترین راه هم برای ارسال در آمازون، استفاده از سرویس های حمل و نقل FBA است که به شما امکان می دهد به عنوان فروشنده، بدون نیاز به مدیریت امور ارسال و بسته بندی، به شیوه ای بی دردسر محصولات خود را مستقیما به انبار آمازون ارسال کنید و از هزینه های پستی و برگشت کالا جلوگیری کنید.

هزینه های جانبی برای فروش در آمازون

بسیاری از هزینه های دیگر هم وجود دارد که باید برای شروع کار در آمازون در نظر گرفته شود.

  • هزینه خرید کد UPC: کدی که برای شناسایی محصولات در بسته بندی است. برای فروش محصولات در آمازون، لازم است که ابتدا کد UPC را برای محصولات خود خریداری کنید. قیمت کد UPC در بازار متغیر است، ولی معمولا می توانید این کد را با هزینه یک تا پنج دلار بخرید.
  • هزینه عکس های محصول: یکی از نکات مهم در فروش محصول در آمازون، استفاده از تصاویر با کیفیت است. شما برای هر محصول باید حداقل یک تصویر با کیفیت داشته باشید که معمولا باید توسط عکاس حرفه ای تهیه شده و باید برای هر تصویر چند دلار پرداخت کرد.
  • هزینه های گرافیک و طراحی لوگو: طراحی لوگو و تصاویر مرتبط با محصول شما می تواند به فروش بیشتر کمک کند. شما می توانید در پلتفرم هایی حتی بدون پرداخت هزینه، طراحی لوگو برای محصول خود را انجام دهید، اما در صورتی که به یک طراح گرافیک حرفه ای نیاز دارید، هزینه های مختلفی وجود دارد که معمولا حداقل چند صد دلار است.
  • مالیات فروش در آمازون: مالیات فروش یکی از موضوعات مهمی است که برای فروشندگان در آمازون بسیار حیاتی است. اگر شما یک فروشنده در آمازون هستید، باید با مفهوم مالیات فروش آشنا شوید. این مالیات، مبلغی است که بر اساس سطح فروش شما در آمازون، باید به دولت پرداخت کنید. روش پرداخت مالیات فروش در هر ایالت و کشور متفاوت است، اما در آمازون، شما می توانید در قسمت مدیریت حساب، به بخش مالیات فروش مراجعه کنید و مبلغ معادل را پرداخت نمایید.

هزینه های جانبی برای فروش در آمازون

بنابراین، با توجه به موارد بالا، حداقل سرمایه برای شروع فروش در آمازون متفاوت بوده و فاکتورهای مختلفی مانند نوع کالا، بازار فروش، خطرهای مرتبط با آن، ارزش کالا و هزینه های عملیاتی و تبلیغاتی را باید در نظر گرفت.

برای اطلاع از چگونگی باز کردن اکانت قوانین و هزینه ها در سایت آمازون از ایران با شماره 09357844222 اقای قربانپور تماس بگیرید

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>