اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تغییرات کانال پاناما برای ترانزیت کشتی‌های گازبر از سال 2016 آغاز شده که در سال 2018 عملیات اجرای آن به سرانجام رسید.در همین حال مقامات شرکت کشتی‌های حامل LNG قطر (Nakilat) اعلام کردند: عملیات ترانزیت کشتی‌های این شرکت از کانال پاناما گسترش یافته و هیچ مانعی برای تردد کشتی‌ها از این آبراه وجود ندارد. به گفته مقامات Nakilat قطر، مطالعات سازگاری و ارزیابی کامل انتقال گاز LNG از طریق کانال پاناما از سوی این شرکت و مقامات کانال پاناما در حال انجام است تا در صورتی که حلقه‌های مفقوده‌ای در این ارتباط وجود داشته باشد از این طریق برطرف شود. شایان ذکر است مسافت کشتی‌هایی که از شرق به غرب و بالعکس امکان عبور از کانال پاناما را می‌یابند، 13هزار کیلومتر کاهش پیدا می‌کند.

حمایت کانال پاناما از حمل و نقل کم کربن
کانال پاناما برای حمایت از حمل‌ونقل کم کربن به اتحادیه صنعت جهانی Global Industry Alliance) GIA) پیوست.  این تفاهم‌نامه در نمایشگاه جهانی دریانوردی پاناما امضا شد.

(Jorge Quijano) مدیر کانال پاناما در مراسم امضای این نفاهم‌نامه گفت: تفاهم‌نامه امروز یک نقطه عطف غروز آمیز برای کانال پاناما به منظور حفظ تجارت سبز دریایی است. وی گفت: با توجه به اینکه فناوری و تکنولوژی هر روز توسه می‌یابد این مشارکت در تعهد و پایبندی کانال پاناما برای هدایت صنعت حمل‌ونقل دریایی در جهت آینده بهتر و کارآمدتر تأثیر گذار است.شایان ذکر است GIA با مشارکت 18 سازمان دریایی در ژوئن 2017 میلادی تأسیس شد.

اعضای این اتحادیه تلاش می‌کنند تا تخصص خود را برای دستیابی به حمل‌و‌نقل کربن پایین به اشتراک بگذارند.اعضای GIA سعی دارند با شناسایی راه های مبتکرانه موانع را از سر راه حمل‌و‌نقل دریایی بردارند تا بتوانند به استانداردهای حمل‌و‌نقل کم کربن کمک کنند. پاناما اولین کشور آمریکای لاتین است که به GIA ملحق می‌شود.    

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>