اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

معاون سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با اشاره به اتصال راه دسترسی 590 روستای لرستان گفت: همچنان راه 220 روستا قطع است.

راه دسترسی 220 روستای لرستان همچنان قطع است

به گزارش خبرنگار مهر، خداداد مقبلی صبح امروز دوشنبه در سخنانی با اشاره به اینکه 8 استان درگیر سیل مخرب بود مخصوصاً لرستان که تخریب های وسیعی در شبکه ارتباطی و راه ها داشت، اظهار داشت: نیروهای راهداری 19 استان با 400 دستگاه سنگین و نیمه سنگین راهداری و 600 نفر نیروی راهدار به لرستان آمدند.

وی با بیان اینکه در 11 شهرستان لرستان نیروهای این 19 استان فعال هستند، تصریح کرد: از ابتدای کار ارتباط 861 روستای لرستان قطع بود و عمده محورهای ارتباطی با مرکز استان قطع شده بود.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با تأکید بر اینکه با تلاش راهداران همه مسیرهای شریانی که ارتباط بین شهری و مرکز استان بود برقرار شد، افزود: تا کنون ارتباط 590 روستا با مرکز بخش و مرکز استان برقرار شده است، 220 روستا الان هنوز ارتباط برقرار نشده است و تلاش راهداران در این مناطق ادامه دارد.

مقبلی با اشاره به اینکه اقدامات بعد از سیل اقداماتی موقتی است تا دستگاه های امدادرسان به مردم گرفتار سیل برسند، گفت: اقدامات دراز مدتی برای ساخت مسیرهای اصلی با استانداردهای فنی در دستور کار خواهیم داشت.

وی که در گفت و گوی خبری سخن می گفت، با بیان اینکه پل های بزرگی در مسیرها هستند که تخریب شده اند و برای اینکه تردد دائم برقرار کنیم پل های پیش ساخته ای را سپاه نصب خواهد کرد، تصریح کرد: در ادامه کار از بخش پیمانکاری و منابع خودمان مجدداً محورهای آسیب دیده را احداث خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>