اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، گفت: احداث 14 دوربین ثبت سرعت پیشرفت فیزیکی مطلوبی داشته و در برخی محورها در مرحله پایانی است.

 نصب 14 دوربین ثبت سرعت در محورهای مواصلاتی اردبیل

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی با اشاره به دایر بودن 24 دوربین ثبت سرعت در محورهای مواصلاتی افزود: دوربین های ثبت سرعت می تواند در رعایت فاصله طولی و سرعت خودروها و در نتیجه ایمنی جاده ها با کاهش تصادفات موثر باشد.

رحمتی با بیان اینکه جریمه ناشی از عدم رعایت سرعت به درب منزل رانندگان ارسال می شود، افزود: در تلاش هستیم مدیریت این روند از سوی خود استان انجام شود.

عضو شورای ترافیک استان متذکر شد: استان اردبیل وضعیت مطلوبی در هوشمند سازی محورهای مواصلاتی دارد و اولین استانی است که توانسته استدیو خبری در مرکز مدیریت راه های استان دایر کند.

عضو شورای اداری استان با اشاره به پایش محورهای مواصلاتی با 38 دوربین نظارت تصویری تأکید کرد: دوربین های نظارت تصویری می تواند در کاهش انسداد جاده ها، مدیریت گره های ترافیکی و بررسی تصادفات کمک حال ما باشد.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان افزود: علاوه بر این 64 سامانه تردد شمار نیز در محورهای مواصلاتی استان فعال است که با ثبت تردد ها به ویژه در فصول خاص سال می تواند در سنجش تردد ورودی و خروجی استان موثر باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار کرد: در محور اردبیل- آستارا سیستم توزین در حرکت نیز نصب شده و نصب یک مورد دیگر در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: تین نیوز

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>