اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گاهی اوقات در صنعت حمل و نقل محصولاتی را می بینید که طبق یک استاندارد خاص و برای کاربردهایی خاص تولید شده اند ولی ظاهراً کامیونت هینو (Hino) سری 300 جدید به گونه ای مهندسی و ساخته شده است تا از این موضوع فراتر برود.

این کامیونت به خوبی می تواند از پس انجام عملیات مختلفی بر بیاید و امکانات زیادی در اختیار کاربرانش بگذارد.

کامیونت هینو 300 مدل 2018 به یک موتور توربو دیزل چهار سیلندر مجهز شده است که 165 اسب بخار نیرو و 464 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. گیربکس استاندارد نیز یک گیربکس شش سرعته دستی است و همان گیربکس آشنایی است که در دیگر کامیون های سنگین و نیمه سنگین هینو به چشم می خورد.

همانطور که می دانید گیربکس کامیون های بزرگ با فشار باد کنترل می شوند و گیربکس هینو 300 نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای این که باد مورد نیاز گیربکس به خوبی تأمین شود، هینو 300 به یک کمپرسور کوچک مجهز شده است که فقط به همین منظور کار می کند.

ترمزها به صورت استاندارد به سیستم هیدرولیکی شبیه سیستم ترمز هیدرولیک خودروهای سواری مجهزند و با این تفاوت که دیسک های ترمز در هر چهار چرخ مشاهده می شوند.

سیستم تعلیق به شش کمک فنر مجهز است و ارتفاع بدنه 150 میلی متر از ارتفاع کامیونت های استاندارد بیشتر است. این افزایش ارتفاع به هینو 300 کمک می کند پستی و بلندی های جاده را بهتر جذب کند و بتواند به راحتی به هر جایی برود.

وقتی پشت فرمان هینو 300 جدید می نشینید، دیگر نباید نگران ناهمواری های مسیر، عملکرد سیستم چهار چرخ محرک، عملکرد شاسی ها و گشتاور پایین باشید چون این کامیونت در همه موارد از خودش قابلیت هایی بیش از حد انتظار نشان می دهد.

شاید تنها ایرادی که بتوان از این کامیونت گرفت این باشد که کابین بیش از 2٫5 متر ارتفاع دارد و راننده مجبور است هنگام سوار شدن، حتماً از دست هایش کمک بگیرد.

هینو

البته جای تعجب نیست که کامیونت هینو 300 جدید سواری خشکی دارد و در سرعت های بالا، ناهمواری های سطح مسیر به اتاق منتقل می شوند، تایرها نیز هنگام حرکت با سرعت بالا در جاده های آسفالت قدری پر سر و صدا هستند.

البته می توان گفت با توجه به گشتاور بالایی (در حالت بدون بار) که هینو 300 در اختیارتان قرار می دهد، رانندگی با آن بسیار راحت است و فقط یک دنده معکوس کشیدن کافی است تا کامیونت از جا بپرد و شتاب زیادی بگیرد.

گفتنی است به جز دنده 1 که جا زدن آن قدری دشوارتر است بقیه دنده ها به راحتی جا می روند و رانندگی و دنده عوض کردن با این کامیونت کار راحتی است.

کامیونت هینو 300 مدل 2018 در دو پیکربندی تک کابین و دو کابین به بازار عرضه شده است. نسخه دو کابین می تواند هفت نفر را در خودش جا بدهد و برای صندلی های عقب نیز دریچه های بخاری و کولر مجزا تعبیه شده است.

آمپرها بزرگ و خوانا هستند و از دسته ها و دکمه های کنترلی ساده ای استفاده شده است. دید از روی صندلی راننده بسیار عالی است، اندازه آینه های جانبی بسیار مناسب است و به صورت برقی نیز قابل تنظیم هستند.

هینو

دوربین دید عقب که به صورت استاندارد ارائه می شود، گزینه بسیار جالبی است ولی مشتریان می توانند بسته به نوع استفاده خودشان دوربین های بیشتری سفارش بدهند تا در نقاط مورد نظرشان نصب بشود.

کامیونت هینو 300 به امکاناتی از قبیل اتصال بلوتوث، رادیو دیجیتال و سیستم پخش دی.وی.دی مجهز است.

تجهیزات ایمنی که به صورت استاندارد برای کامیونت هینو 300 ارائه می شوند عبارتند از:

  1. کیسه هوای راننده و شاگرد
  2. سیستم کنترل پایداری
  3. دیسک ترمز برای هر چهار چرخ
  4. ترمز ABS و سیستم کنترل کشش

در مجموع می توان گفت هینو 300 یک کامیونت مجهز است و کمپانی هینو با برخورداری از سال ها تجربه، محصولی تولید کرده است که قابلیت های آفرود زیادی دارد. تردیدی وجود ندارد که این کامیونت مجهز که کنترل آن در ترافیک سنگین و بزرگراه بسیار راحت است، برای انجام عملیاتی مانند اطفاء حریق در مناطق خارج شهر، جنگلبانی و معدن کاری بسیار مناسب است و به طور قطع مورد استقبال فعالان این حوزه قرار خواهد گرفت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>