اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، از بازگشایی تمامی محورهای اصلی، محورهای فرعی یازده شهرستان و 620 راه روستایی استان لرستان و برقراری تردد وسایل نقلیه در این مناطق خبر داد.

بازگشایی راه های اصلی استان لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، خداداد مقبلی با بیان این خبر اظهار داشت: با بازگشایی محور پلدختر-معمولان به طول 50 کیلومتر ارتباط 8 روستای موجود در این محور نیز برقرار شده است علاوه بر این در شهرستان پلدختر با تلاش شبانه روزی راهداران، راه ارتباطی محورهای روستایی باغ گل گل به کلک بیشه به طول 20 کیلومتر و 7 روستا، راه چولهول به طول 36 کیلومتر باز و 30 روستا، محور چم مهر به طول 30 کیلومتر و 4 روستا، محور فرعی واشیان به طول 15 کیلومتر و 4 روستا و محور روستایی دمرود افرینه به طول 3 کیلومتر و 1 روستا بازگشایی شده است.

وی با بیان اینکه دو روستای باقیمانده دمرود به علاوه محور روستایی بادامک به طول 35 کیلومتر در حال بازگشایی هستند، افزود: محور شول آباد به طول 15 کیلومتر به عنوان یکی از مهم ترین محورهای روستایی استان که ارتباط 140 روستا را با مرکز شهرستان الیگودرز برقرار می کند بر اثر بارش برف مسدود شده بود و ارتفاع برف در این مسیر به 6 تا 7 متر می رسید که با همت همکاران راهدار بازگشایی و ارتباط این 140 روستا برقرار شده است.

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ادامه داد: محور روستایی چم سنگر در مسیر خرم آباد-سپیددشت به طول 70 کیلومتر که بر اثر تخریب قسمت هایی از جاده و ابنیه فنی مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی و راه ارتباطی 15 روستای این محور با مرکز استان برقرار شد.

مقبلی با بیان اینکه در شهرستان دلفان نیز 14 محور روستایی در سیلاب مسدود شد که تاکنون با به کارگیری تمام امکانات ماشین آلاتی و ظرفیت نیروی انسانی تعداد 12 محور بازگشایی و ارتباط 150 روستا با مرکز شهرستان برقرار شده است. وی افزود: در شهرستان الشتر به دلیل وقوع سیل و تخریب شبکه ارتباطی، راه 45 روستا قطع شده بود که با تلاش بی وقفه عزیزان راهدار تاکنون 30 روستا بازگشایی و تردد برقرار شده است.

مقبلی با بیان این که راه های ارتباطی شهرستان های رومشکان، ازنا و دورود به طور کامل بازگشایی شده و تردد در همه مسیرهای این شهرستان ها برقرار است، افزود: در شهرستان کوهدشت که راه ارتباطی 98 روستای آن مسدود شده بود با تلاش مضاعف نیروها و بهره گیری از امکانات راهداری تاکنون راه 87 روستا بازگشایی و تردد برقرار شده است.

وی اعلام کرد: بنا به تأکید وزیر راه و شهرسازی در بازدید از آزادراه خرم آباد-پل زال، تمام خودروهای امدادی و شخصی پلاک پلدختر از پرداخت عوارض معاف شده‌اند.

منبع: خبرگزاری مهر

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>