اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ماشین آلات سنگین راهداری و راهسازی به وسیله خطوط ریلی به مناطق سیل زده استان خوزستان ارسال شد.

ارسال ماشین آلات سنگین به خوزستان

به گزارش ایرنا از راه آهن جمهوری اسلامی ایران، 10 دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری و راهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز دیروز در ایستگاه راه آهن کرج بارگیری شده و به مناطق سیل زده خوزستان ارسال شد.

این محموله که با 6 واگن باری به استان خوزستان فرستاده شده است، یکی از چند محموله ای است که راه آهن ایران تقبل کرده تا برای سرعت بخشی در امر امدادرسانی و بهبود عبور و مرور در جاده های کشور از طریق خطوط ریلی سراسری به مناطق سیل زده ارسال کند.پیش از این، مدیرعامل راه آهن آمادگی مجموعه خود را برای کمک رسانی بیشتر و سریع تر به مناطق سیل زده اعلام کرده بود.

شرکت راه آهن از روزهای آغاز سیل، کمک رسانی به مناطق سیل زده را در دستور کار قرار داد و تاکنون چند واگن اقلام مورد نیاز این مناطق را از سراسر کشور به استانهای سیل زده انتقال داده است، در برخی مناطق نیز واگن های خود را برای استقرار هم وطنان اختصاص داده است.

در پی وقوع بارش های سنگین و کم سابقه از ابتدای سال در استان های شمالی، غربی و جنوب غربی کشور و به دنبال آن جاری شدن سیلاب در این مناطق، خسارات جانی و مالی فراوانی وارد شده است و در این میان، استانهای گلستان، خوزستان، لرستان و فارس، بیشترین آسیب ها را متحمل شده اند.

منبع: تین نیوز

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>