اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شهر ازمیر در حالی که تا پیش از قرن هجدهم یک دهکده بندری کوچک بود، از قرن هجدهم میلادی بدین سو با سرمایه گذاری بازرگانان خارجی به یکی از بنادر مهم تجاری جهان بدل گشت و از آن به بعد همواره یکی از مراکز عمده سرمایه گذاری خارجی، صادرات و حمل و نقل ترکیه بوده است.

ازمیر طی 15 سال گذشته شمار صادر کنندگان خود را دو برابر و میزان صادرات خود به خارج کشور را 4 برابر افزایش داده است. این شهر با 4 میلیون و 279 هزار و 677 نفر جمعیت سومین شهر پرجمعیت ترکیه است و با سرانه درآمد 14 هزار و 257 دلار، 6.23 درصد از کل تولید ناخالاص داخلی ترکیه را به خود اختصاص داده است.

ازمیر دارای 8 دانشگاه، 13 شهرک صنعتی، 2 منطقه آزاد تجاری، 3 پارک علم و فن آوری و 4 بندر بین المللی کانتینری است و 6 درصد از میزان تولیدات صنعتی و صادرات کل ترکیه را در دست دارد.

ازمیر در میان شهرهای ترکیه دارای چهارمین رتبه از لحاظ صادرات است و از میان هزار صادرکننده برتر ترکیه 77 تن در این شهر ساکن هستند. هم اکنون میزان صادرات ازمیر به خارج از ترکیه با چهار برابر افزایش نسبت به سال 2002 به 9 میلیارد و 253 میلیون دلار رسیده است.

2 هزار و 553 شرکت با سرمایه خارجی در ازمیر فعالیت می کنند. از سوی دیگر شرکت کاله-پرات اند ویتنی (Kale-Pratt&Whitney) قطعات موتورهای جنگنده های نسل پنجم اف-35 (F-35) را تولید می کند. علاوه بر این شرکت های Lisi Aerospae، PFW، فوکر و Elmo نیز بسیاری از قطعات هواپیماهای خود را در این شهر تولید می‌کنند. ازمیر همچنین میزبان بزرگ ترین شرکت های پتروشیمی ترکیه مانند توپراش و پتکیم نیز است.

شهر ازمیر با سواحل زیبای دریای اژه و مراکز تفریحی خود نیز همه ساله میزبان میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
عبدالرضا کاظمی:
اینجانب مدیر تولید و مدیر فروش پودر گوشت 2 کشتارگاه بوده و روزانه 15 تن و در ماه حدود 400 تن تولید داشته لذا جهت صادرات به ترکیه نیازمند به تجاران و بازرگانانی که در زمینه مصرف مستقیم پودر گوشت داشته یا به عنوان نهاده های تولید دام ، طیور ، آبزیان دارند دعوت به همکاری می شود .با تشکر
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>