اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مدیرکل توافقنامه ها وتوسعه بازار سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: اعلام و ابلاغ تعرفه های خدمات بندری و دریایی بنادر بازرگانی کشور در سال 98 در انتظار تصویب سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و نیز شورای عالی رقابت است.

محمدعلی اصل سعیدی پور

محمدعلی اصل سعیدی پور در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در خصوص آخرین وضعیت تعرفه های خدمات بندری و دریایی بنادر بازرگانی کشور در سال جاری، یادآور شد: کتابچه تعرفه های خدمات بندری و دریایی بنادر بازرگانی کشور هرساله به روزرسانی و ابلاغ می شود، به همین منظور کتابچه مربوط به سال 98 نیز اواخر سال گذشته توسط سازمان بنادر و دریانوردی به روزرسانی شده و به منظور اعلام و ابلاغ در انتظار تصویب نهایی توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است.

وی ادامه داد: در سال جاری برای اولین بار تعرفه های خدمات بندری و دریایی بنادر شمالی از بنادر جنوبی کشور تفکیک شده است که اتفاقی بسیار مهم به شمار می رود تا بسته به کارکرد هریک از بنادر بتوان تعرفه های مربوط به آن را لحاظ کرد.

مدیرکل توافقنامه ها و توسعه بازار سازمان بنادر و دریانوردی افزود: در همین راستا تنظیمات نرم افزاری نیز به منظور تطبیق تعرفه های جدید خدمات بندری و دریایی انجام خواهد شد تا بتوان به نحوی مطلوب کار را پیش برد.

به گفته سعیدی پور، در به روزرسانی تعرفه های خدمات بندری و دریایی بنادر بازرگانی کشور در سال 98، مسائل و موضوعات مربوط به سال گذشته که به طور مثال می توان به رخدادهای ارزی اشاره کرد، مدنظر قرار گرفته و علاوه بر این با توجه به مسائل و کارکردهای مختلف بنادر جنوبی و شمالی کشور تعرفه های خدمات بندری و دریایی این دو دسته از بنادر تفکیک شده که تاکنون با رضایت مخاطبان همراه بوده است.

وی با تأکید بر اینکه امیدوار هستیم تعرفه های خدمات بندری و دریایی بنادر بازرگانی کشور طی چند روز آینده از سوی مراجع مذکور تایید و تصویب شود، خاطرنشان کرد: در صورت تصویب، تعرفه های خدمات بندری و دریایی بنادر بازرگانی شمال و جنوب کشور از سوی سازمان بنادر و دریانوردی جهت اجرا، ابلاغ می شود.

منبع: سازمان بنادر و دریانوردی

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>