اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

خطوط کشتیرانی

خطوط کشتیرانی کاسکوی چین بندر Tampa در فلوریدای آمریکا را به پوشش بندری خط سرویس دهی آسیا- خلیج آمریکا ‘Gulf of Mexico Express’ GME’خود اضافه خواهد کرد، خط سرویس دهی که در درون پرتفولیوی مسیر ترانس پاسیفیک ائتلاف اقیانوسیه فعالیت می کند.کل‌حجم جابه جایی کانتینری در بندر Tampa رکورد بالای 87 هزار و 526 TEU را درسال مالی 2017-2018 به نمایش گذاشت، رقمی که نسبت به سال مالی گذشته حکایت از رشد 55 درصد دارد.

کشتیرانی کاسکوی چین شناور کانتینری نئوپاناماکس موسوم بهCOSCO SHIPPING SAKURA چهارمین شناور ازمجموع هشت فروند شناورجدید سفارش داده شده با ظرفیت 13 هزار و 800 TEU را از کشتی سازی Shanghai Jiangnan Changxing چین دریافت کرده است.

کشتیرانی هاپاگ لوید آلمان و اپراتور کشتی های یخچال دار Streamlines انگلستان تمایل به راه اندازی یک حلقه سرویس دهی جدید مشترک آمریکای مرکزی- اروپای شمالی درماه ژانویه 2019 میلادی دارند. این خط سرویس دهی هفتگی که متمرکز بر حمل میوه است، از پنج فروند کشتی با ظرفیت دو هزار و 100 الی دو هزار و 500 TEU استفاده خواهد کرد.

کشتیرانی OOCL هنگ کنگ یک خط سرویس دهی مستقیم موسوم به EM3 که مدیترانه شرقی را به خاورمیانه و شبه قاره هند متصل می کند، معرفی خواهد کرد.این خط سرویس دهی که ازهفتم ماه ژانویه فعالیت خود را از سرمی گیرد، بهبود اتصال و زمان های ترانزیت کوتاه تر را بین هند، سریلانکا و خاورمیانه از یک طرف و مصر، یونان و ترکیه از طرف دیگر برای کشتیرانی هنگ کنگ به ارمغان می آورد.

کشتیرانی مولرمرسک دانمارک دربیانه ای اعلام کرد که قصد ساخت شناورهای بدون کربن مقاوم از نظرتجاری را تا سال 2030 دارد. این گروه هم چنین هدف رسیدن به کربن صفر درصد تا سال 2050 را جستجو می کند. نیل به این هدف قطعا مستلزم تسریع درابداعات و پذیرش سریع تکنولوژی سبز خواهد بود.

بنادر کشتیرانی کاسکو و بنادر ابوظبی به طور رسمی ترمینال مشترک جدید CSP Abu در شهر بندری خلیفه را افتتاح کردند. کاسکو و ابوظبی به ترتیب سهم 90 و ده درصد را برعهده دارند. طی هفته گذشته، نخستین جرثقیل کانتینری کشتی به ساحل وارد ترمینال کانتینری جدید بندر Vado Ligure ایتالیا شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>