اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

در حال حاضر فقط خط دوار به دلیل قرار داشتن در سطح پایین تر دچار آب گرفتگی شده و تا یک متر زیر آب قرار دارد. اما طبق پیش بینی هواشناسی با قطع شدن بارش ها، عملیات جمع آوری آب روی خط دوار آغاز و اقدامات ثانویه بر روی خطوط انجام می شود.

حسن ماسوری

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن ماسوری با اشاره به وضعیت راه آهن و سیر قطار به رغم بارندگی شدید در استان هرمزگان اظهار داشت: با در نظر گرفتن هشدارهای هواشناسی ستاد مدیریت بحران راه آهن هرمزگان تشکیل و تمهیدات اولیه برای حفظ آمادگی در برابر بحران اندیشیده شد.

وی با بیان اینکه « فقط در برخی نقاط برای حفظ ایمنی سرعت سیر قطارها کاهش می یابد» افزود: هیچگونه انسدادی در راه آهن این ناحیه وجود ندارد و سیر قطار ها از مبدا هرمزگان برقرار است.

مدیرکل راه آهن هرمزگان یادآور شد: در حال حاضر فقط خط دوار به دلیل قرار داشتن در سطح پایین تر دچار آب گرفتگی شده و تا یک متر زیر آب قرار دارد. اما طبق پیش بینی هواشناسی با قطع شدن بارش ها، عملیات جمع آوری آب روی خط دوار آغاز و اقدامات ثانویه بر روی خطوط انجام می شود.

ماسوری خاطرنشان کرد: راه آهن هرمزگان در آماده باش کامل قرار دارد و کارکنان این ناحیه از اولین ساعات شروع بارش در نقاط مختلف مستقر هستند.

منبع: تین نیوز

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>