اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: انتهای آزاد راه شیراز - اصفهان که منتهی به بزرگراه شیراز - سپیدان است برای انتقال ترافیک و کاهش مشکلات ناشی از ازدحام ترافیک به بزرگراه حسینی الهاشمی و کمربندی غربی شیراز به طول 12 تا 14 کیلومتر اتصال می یابد.

جلسه اداره کل راه و شهرسازی استان فارس

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، فیروز تکاور اظهار داشت: آزاد راه شیراز - اصفهان به طول 225 کیلومتر و در هفت قطعه در دست اجرا می باشد که مراحل پایانی اش را می گذراند.

وی خاطر نشان ساخت: با توجه به انتهای آزاد راه شیراز - اصفهان که به بزرگراه شیراز- سپیدان (بین منطقه گویم و قلات) منتهی می شود و این محور جوابگوی این حجم از ترافیک نیست، با توافقی که بین معاونت آزاد راههای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و شرکت جهاد نصر فارس انجام شده، قطعه 8 آزاد راه شیراز - اصفهان از بالا دست شهرک گلستان به بزرگراه حسینی الهاشمی و کمربندی غربی اتصال و به زودی عملیات اجرایی احداث این قطعه از آزاد راه شروع خواهد شد.

تکاور تصریح کرد: در واقع این قطعه 8 آزاد راه شیراز-اصفهان بخشی از آزاد راه در دست مطالعه شیراز - بوشهر نیز محسوب می شود که مطالعات آن جهت عملیاتی شدن در دست اقدام است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس نیز افزود: این قطعه از آزاد راه نیز همزمان و هماهنگ با بقیه قطعات آزاد راه شیراز - اصفهان افتتاح خواهد رسید.

منبع: تین نیوز

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
غلامرضا تجلی:
با سلام و خدا قوت,دو سوال اول اینکه سرعت مجاز در این آزاد راه چقدر هست و از شیراز تا اصفهان چند ساعت میتوان رفت؟با سپاس
محمود زارع:
با سلام و خسته نباشید خدمت کلیه سرورانی که در این امر متحمل زحمات فراوانی شده اند یک سوال داشتم . سوال .ایا بهتر نیست قطعه 8 جاده اصفهان شیراز از سمت کودیان قره چمن وچرمکان کشیده شود چونکه فاصله اصفهان شیراز وبوشهر نیز کوتاهتر خوهد شد .وچنانچه جاده از سمت شهرک گلستان و بزرگ راه حسینی الهاشمی کشیده شوددر اینده شاهد ترافیک سنگینی در این محور خواهیم بود با تشکر
سیدمرتضی کاظمی:
با درود و خسته نباشین من میخام به تهران برم میخاستم بدونم بزرگراه شیراز به اصفهان افتتاح شده و سرعت مجاز چقدر در نظر گرفتن منمون میشم جواب من را بدید.
پاسخ زینگ:
سلام.
از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>