اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به ظرفیت های بالای بنادر این استان، تأکید کرد: از ظرفیت های بنادر آستارا و انزلی برای توسعه حمل و نقل دریایی ملی استفاده می شود.

حمید رضا آبایی

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا آبایی، بعد از ظهر دوشنبه در جریان بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بندر انزلی یا آستارا هیچ فرقی برای بنادر و دریانوردی استان گیلان ندارند تلاش می کنیم تا از همه ظرفیت های این دو بندر مهم استفاده کامل شود.

وی با بیان اینکه بندر آستارا توسط بخش خصوصی راه اندازی شده و در حال تلاش هستیم تا برخی مشکلات این بندر به صورت جدی و راه اندازی کامل حل شود، افزود: با فرماندار و مدیر کل گمرک آستارا در رابطه با کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا مذاکرات لازم را انجام شده است.

آبایی با تأکید بر اینکه شائبه هایی وجود دارد که در استان گیلان بندر انزلی به بندر آستارا ارجحیت داده می‌شود، و اولویت اول استان بندر انزلی است، گفت: بنادر آستارا و انزلی در استان گیلان و در شمال کشور در مقابله با تحریم های خصمانه دشمنان ایران اسلامی به نحو احسن فعالیت می کنند و باید بیش از پیش از ظرفیت های این دو بندر فعال استان و کشور استفاده کرد.

وی تصریح کرد: هر دو بندر در خدمت حمل و نقل دریایی ملی و بین المللی هستند تا توان کشور را در مقابل تحریم های دشمنان افزایش دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>