اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مقررات مربوط به محصولات صنعتی در لیست شماره 2 نظام واردات ترکیه آمده است.

برای (EFTA) و کشورهای عضو سازمان تجارت آزاد اروپا (EC) با به انجام رسیدن اتحاد گمرکی، نرخ های حمایتی جامعه اروپا 5 درصد / واردات محصولات صنعتی از ترکیه کلا حذف شده است. درضمن، متوسط نرخ های تعرفه برای واردات از کشور ثالث به 3 رسیده است. در نتیجه، اختلاف بین متوسط نرخ های حمایتی ترکیه و جامعه اروپا در سال 1998 به خاطر نرخ های بالاتری است که توسط ترکیه روی واردات تعداد محدودی از محصولات با مبداء کشورهای ثالث اعمال می شود.

- با نایل شدن به اهداف صنعتی، حقوق گمرکی واردات کالاها ی حساس از کشور ثالث (با کدهای نظام هماهنگ 7207) تا 25 درصد 2 درصد به / از 3 (EFTA) و افتا (EU) کاهش خواهد یافت. به عبارت دیگر، حقوق گمرکی برای کشورها، با مبداء اتحادیه اروپا 1/4 درصد کاهش خواهد یافت.

گاز طبیعی و لامپ های لوله ای تلویزیون های رنگی که در نظام واردات سال 1997 جزو لیست شمار ه 6 بودند، به لیست شماره 2 اعمال می شود. ( CCT) منتقل شده اند که در خصوص این کالاها نیز نرخ های تعرفه های گمرکی مشترک

-همانند سیستم شناور اتحادی ه اروپا، ترتیبی اتخاذ شده است تا عوارض گمرکی برای واردات قطعی محصولات صنعتی مذکور به صورت شناور باشد.

-حقوق گمرکی برای محصولاتی مانند تجهیزات الکترونیکی و قطعات و ملحقات آن و مدارهای الکترونیکی که دارای درجات و همانند اتحادیه و اروپایی کاهش (WTO) متفاوتی از فن آوری هستند، طبق برنامه زمان بندی شده توسط سازمان جهانی تجارت می یابد.برای 556 محصول اعلام شده است.

این نرخ ها در چارچوب (LCD) -نرخ های ترجیحی اعطا شده به 50 کشور کمتر توسعه یافته موافقت نامه کنفرانس وزیران سازمان جهانی تجارت در سنگاپور، با هدف گسترش و تسهیل شرایط دسترسی بازار برای کشورهای کمتر توسعه یافته در نظر گرفته شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>