اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، گفت: بارش باران از روز گذشته در مناطق مختلف استان یزد آغاز شده و در بسیاری از شهرها از جمله تفت، مهریز، بافق، بهاباد و خاتم، آب گرفتگی جاده ها اتفاق افتاد، اما خوشبختانه تا این لحظه مشکلی در تردد ایجاد نشده و اکنون همه راه های مواصلاتی استان یزد باز است.

علی علیخانی

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، علی علیخانی افزود: راهداران در سطح استان علاوه بر اینکه محورهای مواصلاتی را بازدید می کنند، با همکاری سایر مسئولان شهرستان ها نسبت به انجام اقدامات ضروری لازم از جمله تقویت سیل بندها و هدایت آب‌های سطحی در حال انجام مسئولیت خود هستند.

علیخانی خاطرنشان کرد: تنها محوری که برای مدت کوتاهی بسته شد، مسیر بافق بهاباد بود که علت آن عبور آب از مسیر جاده بود. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، خاطرنشان کرد: اکنون با تلاش همکاران ما این مشکل برطرف و مسیر باز شده و مشکلی در سایر محورهای استان نیست و تردد برقرار است.

وی یادآور شد: البته در محور هرات به شهربابک نیز به علت آب گرفتگی محور در حوزه کرمان، ارتباط برقرار نیست که البته این مشکل مربوط به حوزه استان یزد نیست.

علیخانی خاطرنشان کرد: در برخی محورهای دیگر نیز آب بردگی و آب شستگی داشتیم و خسارت هایی وارد شده اما میزان خسارت ها برآورد نشده است.

وی ادامه داد: بقیه محورها چه روستایی و چه اصلی و چه بزرگراهی همه باز است و مشکلاتی هم که اتفاق افتاده، آب گرفتگی یا آب شستگی بوده که با همت همکاران بنده باز شده است.

منبع: تین نیوز

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>