اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

به گزارش خبرنگار مهر، محسن کاویانی شامگاه سه شنبه، در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر کل گمرک خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صادرات گمرکات استان خوزستان از نظر وزنی رتبه سوم و از نظر ارزشی رتبه دوم کشوری را از آن خود کرد.

گمرک خوزستان

وی ادامه داد: خوزستان در بخش واردات از نظر وزنی رتبه اول و از نظر ارزشی رتبه سوم را دارد این امر به این علت اتفاق افتاده که تردد در استان خوزستان بیش از استان های دیگر است و هماهنگی بیشتری در مورد برخی مسائل میان مسئولان مربوطه وجود دارد.

کاویانی همچنین با بیان اینکه استان خوزستان امسال از لحاظ قانون بودجه نیز رتبه اول درآمدی کشور را دارد، افزود: این نشان می دهد که مسئولان نگاه ویژه ای به این استان دارند و جای امیدواری وجود دارد که در خوزستان بتوان رونق تولید را مشاهده کرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان با یادآور شدن اینکه درآمدهای کشور از محل درآمدهای مالیاتی 90 درصد است که در استان های مختلف متفاوت است، سهم درصد درآمدهای مالیاتی از درآمدهای استان خوزستان را 91 درصد اعلام کرد.

کاویانی توضیح داد: در سال گذشته، 97 درصد مالیاتی محقق شده که عدد خوبی است و امیدواریم امسال عددی بالغ بر 153 هزار میلیارد تومان که در بودجه عدد مالیاتی دیده شده و معادل 91 درصد بودجه کشور است، در بخش عمومی محقق شود.

وی افزود: استان خوزستان در بخش مالیات ستانی عملکرد خوبی داشته و توانسته با عدد 470 میلیارد تومان مازاد درآمد استان خوزستان را محقق کند هر چند از نظر بودجه ای، 97 درصد درآمدها محقق شده اما نسبت به درآمدهای مصوب استانی خوزستان 10 درصد رشد داشته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان ابراز امیدواری کرد که کارنامه مالیات استانی که بنا به گفته وی درآمدهای استان هست به طور کامل محقق شود.

کاویانی در ادامه بر برنامه ریزی برای تحقق شعار امسال و حمایت این دستگاه از رونق تولید تأکید کرد و گفت: برای برنامه رونق تولید یک پکیج در بخش های مختلف اقتصادی شامل گمرکات، بانک ها، بیمه ها تعبیه و در وزارت اقتصاد نیز برنامه های خوبی تعریف شده است که به طور قطع در سال 98 عملی می‌شوند.

بنا به گفته وی این تصمیم وجود دارد که در برنامه بانک ها از امکانات و تسهیلات بانک ها در رونق تولید استفاده شود و در بخش گمرکات در خصوص تسهیلات ترخیص کالا ورود شود.

منبع: خبرگزاری مهر

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>