اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

برند اسکانیا یکی از کامیون سازان تحسین شده در سطح جهانی است. کامیون سری R اسکانیا در رده کامیون های 44 تن قرار دارد. این مدل از کامیون های اسکانیا رقیبی سرسختی برای ولوو FH و مرسدس بنز آکتروس می باشد. اسکانیا سری R در سال 2010 مورد ارتقا قرار گر فته است. این بازنگری هم در بدنه ظاهری و هم در خصوصیات فنی آن بوده است.سال 2011 به دلیل کیفیت بالا لقب کامیون سال را از آن خود کرد.

اسکانیا

بدون اغراق می توان گفت اسکانیا سری R با خطوط مواج و طراحی تأثیرگذارش، یکی از زیباترین کامیون ها در جوزه کامیون های 44 تنی است. نسل جدید این کامیون در مقایسه با مدل قدیمی، دارای خطوط افقی برجسته تر و سپرهایی بازنگری شده است که در کنار چراغ های LED مخصوص رانندگی در روز قرار گرفته اند.

جلو پنجره جدید و لوگوی بزرگ SCANIA که زیر شیشه جلو نصب شده است نیز، طراحی آن را کامل می کند. مدل جدید این کشنده دارای پنل های جانبی است که به صورت استاندارد ارائه می شوند و با بدنه همرنگ هستند. این امر باعث می شود کامیون یکپارچه تر به نظر برسد.

در طراحی بدنه همه اصول آیرودینامیک در نظر گرفته شده است، از طرفی پنل های جانبی نیز به کاهش مصرف سوخت کمک می کنند و در مقایسه با مدل قدیمی، میزان مصرف را 0.6 کاهش می دهند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
مهدی عزیززاده :
فوق العاده است و زیبا خوش بحال اسکانیا سواران کاش منم یک اسکانیا داشتم.
پاسخ زینگ:
از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان) جهت خرید و فروش ماشین سنگین و قطعات و خدمات مرتبط، به فروشگاه زینگ مراجعه نمایید

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>