اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رئیس اداره حمل و نقل جاده ای استان سمنان با بیان اینکه 9 میلیون و 700 هزار تن کالا طی سال گذشته در استان جا به جا شده است، گفت: این رقم سه درصد رشد داشت.

حمل کالا در سمنان

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، مجید عرفانی تبار به میزبانی اداره کل راهداری و خدمات جاده ای استان سمنان با بیان اینکه طی یک سال گذشته 9 میلیون و 700 هزار تن کالا از این استان به سیار نقاط کشور جا به جا شده است، ابراز داشت: این میزان به نسبت مدت مشابه سال قبل آن رشد سه درصد را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: گچ، سیمان، خاک معدنی، نمک، کنجاله، گندم، سنگ گچ و انواع شمش به ترتیب فراوانی کالاهای جا به جا شده از مبدا استان سمنان به سایر نقاط را شامل می شود.

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان از فعالیت 83 شرکت حمل ونقل جاده ای در این خطه خبر داد و ابراز داشت: چهار هزار و 600 راننده در بخش حمل و نقل جاده ای کالا در استان فعالیت دارند که عمدتاً در بخش جا به جایی کالا هستند.

عرفانی تبار با بیان اینکه سه هزار و 200 دستگاه انواع ناوگان باری در حوزه حمل و نقل کالا استان سمنان فعال است، تصریح کرد: متوسط عمر این ناوگان 21 سال محسوب می شود که تلاش برای نوسازی ناوگان در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: در شرکت های حمل ونقل می کوشیم تا بهترین خدمات برای مردم ارائه شود و از هم استانی ها نیز انتظار می رود برای انتقال کالا حتماً از شرکت های معتبر و فعال در این زمینه کمک بخواهند.

منبع: تین نیوز

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>