اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کمپانی ولوو تراکس از اولین کامیون تمام برقی اش در اروپا رونمایی کرد. کامیون تمام برقی ولوو Electric FL قرار است سال 2019 وارد خط تولید شود، وزن خالص آن 35000 پوند است و به طور خاص برای کاربردهایی مانند توزیع کالا در شهر و جمع آوری پسماند طراحی شده است.

کامیون ولوو FL Electric از یک پیشرانه برقی 185 کیلوواتی بهره می‌برد که می‌تواند 174 اسب بخار نیرو تولید کند. نیرویی که توسط پیشرانه تولید می‌شود به یک گیربکس دو سرعته فرستاده می شود. انرژی برق در دو یا شش باتری لیتیومی-یونی ذخیره می‌شود و با یک بار شارژ می‌تواند 300 کیلومتر نیروی مورد نیاز پیشرانه برقی را تأمین کند. باتری‌های خالی نیز سریع شارژ می‌شوند و شارژ کامل آن‌ها به یک یا دو ساعت وقت نیاز دارد. البته شارژ کردن این باتری‌ها با برق AC ممکن است 10 ساعت طول بکشد.

کلیس نلسون، مدیر ولوو تراکس می‌گوید: «ما با ارائه این مدل کاری کرده ایم که شهرهایی که به دنبال توسعه هستند بتوانند از مزایای یک شبکه حمل‌ونقل با استفاده از کامیون‌های برقی بهره ببرند.»

مزایای کامیون کامیون تمام برقی ولوو عبارتند از:

  1. امکان استفاده از آن‌ها در داخل پایانه ها و در داخل مناطق حفاظت شده محیط زیستی که استفاده از موتورهای احتراق درونی در آن‌ها ممنوع است.
  2.  کم سر و صدا بودن این کامیون‌ها باعث می‌شود در شب نیز بتوان به راحتی از آن‌ها استفاده کرد.

کمپانی ولوو معتقد است این محصول جدید یک (راه حل جامع) ارائه می‌دهد که مبتنی بر نیازهای مشتری طراحی و تولید شده است و مواردی مانند ظرفیت، بُرد و قابلیت حرکت در مسیرهای کوتاه درون شهری نیز در نظر گرفته شده‌اند. کمپانی ولوو با چند شرکت توزیع کننده کالا در اروپا همکاری تنگاتنگ دارد و هدفش این است که بیشترین خدمات را در اختیار مشتریانش بگذارد. البته ولوو یک تجربه دیگر نیز در زمینه وسایل نقلیه برقی دارد و در سال 2010 توانسته است بیش از 4000 اتوبوس برقی به فروش برساند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>