اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شناورها و قایق های صیادی بنادر آبادان، خرمشهر، اروندکنار و شادگان به دنبال اعلام حالت فوق العاده و مد کامل خلیج فارس فعالیت خود را متوقف کرده و به لنگرگاه ها بازگشتند.

شناورهای صیادی در لنگرگاه

به گزارش خبرنگار مانا، مدیریت بحران استان خوزستان اعلام کرد: به علت شرایط بسیار نامساعد جوی، مجوز صید قایق ها و شناورهای صیادی لغو شده و اجازه خروج از آبراه های اروندرود و بهمنشیر داده نمی‌شود.

این مدیریت با هشدار به خطرات ناشی از بالا آمدن آب اروندرود و بهمنشیر برای شناورهای دریایی و صیادی اعلام کرد: تا اطلاع ثانوی از عبور شناورهای صیادی به خلیج فارس جلوگیری می شود.

لنگرگاه های اسکله نهر قصر، نهر حد و نهر حمید به عنوان لنگرگاه های اضطراری برای استقرار لنج ها و قایق‌های موتوری صیادی در سواحل خوزستان اعلام شده است.

در پی اعلام احتمال بروز سیلاب و مد کامل و بسته شدن انهار طبیعی منشعب به اروندرود، شناورهای صیادی با مشکلات زیادی روبه رو شده اند.

شناورهای صیادی بندر شادگان نیز در پی اعلام وضعیت فوق العاده و آبگرفتگی خورهای منتهی به خلیج فارس، فعالیت خود را به طور کامل متوقف کردند.

در پی هشدار مدیریت بحران استان خوزستان، ماموران گارد شیلات و دریابانی نیز از تردد شناورهای صیادی در اروندرود و بهمنشیر جلوگیری می کنند.

استاندار خوزستان به دلیل وقوع مد کامل در آبادان، خرمشهر و شادگان برای چهار روز آینده حالت فوق العاده اعلام کرده است.

گفته می شود افزایش آب رودخانه های دجله و فرات و پر آب شدن بی سابقه اروندرود، احتمال بالا آمدن آب بسیار زیاد است به همین دلیل بنادر بصره، ابوفلوس و ابوالخصیب عراق نیز در معرض مد دریا و آبگرفتگی قرار دارند.

دو هفته پیش بالا آمدن آب و افزایش نهرهای منشعب به اروندرود موجب غرق دو تن در اروندکنار شد.

منبع: مانا

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>