اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سوخت کم سولفور

مقامات کشتیرانی ژاپن می گویند: نصب سیستم های Scrubber یک گزینه قوی برای فله برها در راستای اجرای قانون استفاده از سوخت با سولفور کمتر از نیم درصد است.

یکی از مدیران اجرائی کشتیرانی MOL ژاپن گفت: نصب سیستم های Scrubber یک گزینه قوی برای مالکان فله برها به ویژه برای مالکان فله بر کوچک تر مانند هندی سایز و سوپراماکس در راستای اجرای قانون استفاده از سوخت سولفور کمتر از نیم درصد که از سال 2020 لازم الاجرا خواهد شد، است.

"Michihiko Nakano" مدیرعامل تجارت حمل و نقل انرژی کشتیرانی MOL ژاپن در حاشیه کنفرانس بانکرینگ ICB گفت: MOL طرح هایی برای استقرار گاز مایع طبیعی LNG به عنوان سوخت دریایی برای کشتی های کانتینری، حمل کنندگان خودرو و قایق های مسافربری دارد، از سوی دیگر، به دلیل در دسترس نبودن سوخت با سولفور پایین در بنادر دور، نصب سیستم های Scrubber بر روی فله برها نیز در نظر گرفته شده است.

"Nakano " گفت: در حالی که کشتی های کروز و کشتی های کانتینری مسیرهای مشخصی دارند، فله برها در مسیرهای مختلف در اطراف جهان تردد می کنند، بنابراین در دسترس نبودن سوخت سولفور پایین در بنادر دور یک نگرانی عمده به شمار می آید. نصب سیستم های Scrubber به سن و ساخت هر کدام از فله برها بستگی خواهد داشت.

با این وجود، هزینه دو الی پنج میلیون دلار برای هر Scrubber نسبتا گران است و به طور چشم گیری هزینه های عملیاتی را برای مالکان کشتی افزایش خواهد داد.تنها راه متحمل کردن هزینه بر دوش مشتریان از طریق افزایش نرخ کرایه حمل است.نگرانی دیگر ریسک هزینه بالای استهلاک سالانه نصب سیستم های Scrubber در مقایسه با هزینه اجاره سالانه شناور است.

تغییر سوخت های بانکرینگ نفت کوره به سوخت دیزلی و گازوئیل که به طور کلی محتوی سولفور کمتری دارند، نصب سیستم های Scrubber به شناورها برای برداشتن سولفور در نفت کوره و یا سرمایه گذاری در موتورهایی که می توانند سوخت های جایگزین مانند گاز مایع طبیعی LNG و متانول را بسوزانند، از جمله راهکارهایی برای مالکان در راستای اجرای قانون استفاده از سوخت با سولفور کمتر از نیم درصد هستند.

کشتیرانی NYK ژاپن نیز در نظر دارد سیستم های Scrubber را بر روی دو فروند فله بر هندی مکس جدید به ظرفیت 56 هزارDWT که در حال ساخت در کشتی سازی Oshima این کشور هستند، نصب کند. شناور نخست در سه ماه چهارم سال 2018 و شناور دوم در نیمه نخست سال 2019، تحویل داده خواهد شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>