اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دایملر در نمایشگاه تکنولوژی CES لاس وگاس کامیون جدید فرایت لاینر کاسکادیا را به نمایش گذاشته است. این کامیون اواخر سال جاری عرضه خواهد شد و عنوان اولین کامیون تولیدی مجهز به تکنولوژی های خودران سطح 2 را به خود اختصاص خواهد داد.

دایملر

این کمپانی آلمانی همچنین اعلام کرده سرمایه گذاری حدود 570 میلیون دلاری در بخش تکنولوژی خودران سطح 4 خواهد داشت تا قبل از پایان دهه ی میلادی جاری کامیون های خودران را روانه جاده ها کند.

سیستم های خودران سطح 4 باعث بهبود راندمان و بهره وری مصرف کنندگان خواهد شد و به طور قابل توجهی هزینه های جانبی را کاهش خواهند داد. دایملر توسعه ی سیستم خودران سطح 3 را انجام نمی دهد زیرا معتقد است سیستم خودران سطح 3 مزیت قابل توجهی در مقایسه با تکنولوژی کنونی ندارد.

دایملر

فرایت لاینر کاسکادیای جدید اقدام به ترکیب سیستم دستیار سواری فعال با دستیار حفظ خودرو بین خطوط کرده و اطلاعات رادارها و دوربین ها را باهم جمع خواهد کرد. به این ترتیب کامیون خواهد توانست به صورت مستقل اقدام به کنترل ترمز، گاز و فرمان کند. این سیستم جدید باعث می شود در تمامی سرعت ها بتوان از سیستم خودران استفاده نمود.

دایملر تراکس 200 شغل جدید در این بخش ایجاد خواهد کرد. مهندسان مرکز تحقیق و توسعه کامیون های خودران این شرکت در پورتلند همکاری نزدیکی با همتایان خود در اشتوتگارت آلمان و بنگالور هند خواهند داشت تا شبکه ای جهانی را شکل دهند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>