اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کمپانی ولوو تراکس اولین سری از کامیون های الکتریکی خود را به مشتریان سوئدی تحویل داد. این کامیون ها به شرکت رنووا که در زمینه ی بازیافت فعال است و همچنین به شرکت لجستیک TGM تحویل داده شدند.

فعلاً میزان تولید و تحویل این کامیون ها محدود و کم است اما تولید سری کامیون های الکتریکی FL و FE در نیمه دوم سال جاری شروع خواهد شد. بازارهای اروپایی اولین جایی هستند که کامیون های بدون آلایندگی ولوو را دریافت خواهند کرد.

ولوو

راجر آلم رئیس ولو تراکس می گوید:
همکاری نزدیک ما با رانندگان و مصرف کنندگان باعث شده ما در بازه ی زمانی کوتاه راه حل های حمل ونقل الکتریکی شده ای را توسعه دهیم که از نظر پرفورمنس، مسافت رانندگی، حمل بار و استفاده از کامیون با استانداردهای سطح بالایی همخوانی دارند.

ولوو

رانندگانی که با این کامیون ها سر و کار خواهند داشت قبلاً شانس تست آن ها را داشته اند. مدیر ولوو تراکس اضافه می کند:
رانندگان به طور ویژه ای تحت تأثیر قوای محرکه ی پاسخگو، شتاب گیری سریع و بی وقفه و سر و صدای پایین کامیون های ما قرار گرفته اند. او گفته ولوو همچنین به دنبال کاهش تأثیر محصولات دیزلی و گازسوز خود روی محیط زیست و آب وهوا می باشد.

ولوو

اما باید گفت نبود صدای پیشرانه و آلایندگی اگزوز باعث ایجاد شرایط کاری بهتر برای رانندگان و البته محیط زیست می شود.اما از نظر توانایی های عملکردی، کامیون FL ظرفیت 16 تنی داشته درحالی که مدل قوی تر FE می تواند محموله هایی تا حداکثر وزن 27 تن را حمل کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>