اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چینگ دائو و نیز سینگ دائو یکی از شهرهای کشور جمهوری خلق چین است. جمعیت آن در سال 2008 میلادی برابر 1، 691، 101 نفر تخمین زده شده است. جمعیت آن با حومه بیش از هفت میلیون و سیصد هزار نفر است.

چینگ دائو در استان شاندونگ در شرق چین قرار گرفته است. این شهر، از نظر اداری مستقل و جزور مناطق نیمه استانی چین به حساب می آید و در مقایسه با سایر شهرهای چین از بالاترین استانداردهای زندگی برخوردار است.

چینگدائو 15.52 میلیون TEU بار را در سال گذشته مدیریت کرد که در مقایسه با آخرین آمار رسمی از این بندر، یعنی 13.02 میلیون TEU در سال 2013 و 14.5 میلیون TEU در سال 2014، با افزایش روبه رو بوده‌است.
بندر چینگدائو عملیات خود را در سال 1892 آغاز کرد. بندر چینگدائو مرکز مهمی برای تجارت و حمل و نقل بین المللی در غرب اقیانوس آرام است و یکی از بزرگ ترین بنادر جامع جهان است.

بندر چینگدائو دارای 4 محوطه بندری به شرح زیر می باشد.

منطقه بندر dagang
در تاریخ 31 دسامبر 2015، شعبه Dagang، با چهار پایانه با 18 بندر در ناحیه بندر دگنگ، عمدتا برای حمل دانه، فولاد، اکسید آلومینیوم، کود، زغال سنگ و سایر کالاهای عمومی، تأسیس شد.

منطقه بندر Qianwan
در تاریخ 31 دسمبر 2015، شعبه Qiangang، با سرمایه گذاری مشترک QQCT، QQCTU و غرب یونایتد، دهمین پایانه با 36 بندر در منطقه بندر کیوانان، عمدتا برای ظروف، سنگ معدن فلزی، ذغال سنگ، خمیر و دیگر کالاهای عمومی تأسیس شد

منطقه بندر نفت Huangdao
در تاریخ 31 دسامبر 2015، ما از طریق سرمایه گذاری مشترک چینگدائو شیهوا، پنج ترمینال با 11 بار در بندرگاه Huangdao برای محموله های فله مایع تأسیس شد.

منطقه بندر Dongjiakou
در 31 دسمبر 2013، از طریق شعبه Dongjiakou، QDOT، Huaneng Qingdao، Qingdao Shihua، Mercuria Oil Terminal و Mercuria Logistics، هفت ترمینال با ده اسکله در منطقه Dongjiakou را برای حمل و نقل مواد خام، مایع دیگر محموله عمومی تأسیس شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
علی پارسا:
با عرض سلام و روز بخیر در صورت امکان هزینه حمل یک کانتینر از بندر چینگدائو به مقصد چابهار یا بندر عباس را اعلام فرمایید با سپاس پارسا
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)
لطفا برای ثبت سفارش یا حمل بار، اپلیکیشن زینگ را از اینجا دانلود نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>