اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بندر پور
بندر پور (به انگلیسی: Porbandar) یک شهرک در هند است که در Porbandar district واقع شده است. بندر پور 217٬307 نفر جمعیت دارد و 1 متر بالاتر از سطح دریا واقع شده است.

ماندوی
ماندوی بندری در ایالت گجرات در کشور هندوستان است. این بندر به دریای عرب و اقیانوس هند راه دارد.

بمبئی
مومبای با نام سابق بمبئی (انگلیسی: Mumbai مراتی:मुंबई) پایتخت ایالت ماهاراشترا از مهم ترین شهرهای کشور هند است. شهر مومبای بزرگ ترین بندر هند در ساحل غربی این کشور است.

این شهر در واقع مرکز بانک داری، تجارت، مبادلات مالی، بازرگانی و صنعت کشتی سازی هند به شمار می رود. تمرکز امور اقتصادی و تجاری در مومبای پس از استقلال هند نیز ادامه یافته و به عنوان شاهراه ارتباطی هند با ایران و جهان عرب اهمیت راهبردی خود را حفظ کرده است.

بندر مومبای، بزرگ ترین مرکز تولید پارچه های پنبه ای و فیلم های سینمائی شبه قاره هند است و از این رو به «بالیود» نیز شهرت دارد.

اوخا
اوخا (Okha) بندری در ایالت گجرات در کشور هند است. این بندر در غرب ایالت گجرات و در شهرستان جام نگر قرار دارد. اوخا در سال 2001 تعداد 18٬885 نفر جمعیت داشت.

از مکان های معروف این شهر معبد «بت دوارکا» است که پرستشگاه کریشنا است. این معبد در جزیره بت دوارکا و در طرف مقابل خلیجکی واقع شده که بندر اوخا در کرانه آن است. اوخا بر روی باریکه ای از خشکی واقع شده و آب هر سه سوی آن را فرا گرفته است.

در قدیم اوخا نخستین بندری بود که کشتی هایی که از خلیج فارس به گجرات می رفتند به آن وارد می شدند. امروزه اوخا یک کارخانه خودروسازی، کارخانه شیلات و شعبه ای از شرکت نفت دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
پرویز عباسی :
سلام سایت خیلی خوب ‌ارزشمندی دارید ممنون
پاسخ زینگ:
سلام. لطفا به بخش خدمات کشتیرانی زینگ مراجعه نمایید

فاطمه رابع:
استعلام قیمت از بندر امام به بندر مومبای
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>