اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به منظور اجراء مسئولیت های اجتماعی خود، طرح تعویض اسکله‌های غیر استاندارد و ناایمن با اسکله های روز دنیا را در دستور کار قرار داده است.

اسکله های شناور

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، پروژه نصب و بهره برداری از اسکله‌های شناور نمونه تفریحی و خدماتی در بندرانزلی در راستای ساماندهی اسکله های قایقرانی تالاب بین المللی این شهرستان عصر جمعه با دستور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان و با حضور نماینده شهرستان بندرانزلی در مجلس، آغاز شد.

این اسکله ها ضمن داشتن زیبایی به صورت کاملا شناور و بدون پایه بوده در دو تیپ از جنس بدنه آلومینیوم دریایی با فلوتر پلی اتیلن با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال طراحی و ساخته شدند که هم اکنون در حوضچه موج شکن غربی مجتمع بندری انزلی استقرار یافتند.

گفتنی است، بندرانزلی یکی از بنادر پرسابقه کشور است و از بنادر معتبر شمال کشور در ناحیه خزر محسوب می شود و به لحاظ استراتژی از قدیم به عنوان دروازه اروپا و ایران از آن یاد شده است، به طوری که بسیاری از مقامات کشورهای مختلف از بندر انزلی تردد می کردند و علاوه برآن دروازه ورود کالا نیز بوده است.

منبع: تین نیوز

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>