اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

قیمت پایین سوخت، روند نزولی رشد تجارت جهانی و افزایش رقابت بین کانال پاناما و سوئز موجب شد تا کانال سوئز که به عنوان یک مسیر آبی تاریخی شناخته شده است، تمام تلاش خود را برای بهبود اقتصاد بیمار مصر به کارگیرد.برای رفع بحران اقتصادی مصر دو مسیر آبی کانال پاناما و سوئز باید از پتانسیل های خود برای تبدیل به یک هاب اساسی در دوبی استفاده کنند.

بر اساس این گزارش، رئیس سازمان کانال سوئز و مدیرعامل این کانال آن برای بهبود اقتصاد بیمار مصر به پیشرفت این کانال به ارزش هشت میلیارد دلار، فرصت های سرمایه گذاری در جاده جدید ابریشم موسوم به «یک کمربند، یک جاده»، توان بالقوه سرمایه گذاری در بنادر و مناطق صنعتی جدید اشاره کردند.کانال سوئز که بیش از 150 سال برای اقتصاد این کشور نقش اساسی داشته، توان مدیریت مناطق لجستیکی و صنعتی را برای بهره برداری از منابع نفتی و گازی بکر خود دارد.

بر همین اساس، رئیس سازمان کانال سوئز گفت: تصور کنید مصر به منابع ارزشمند انرژی دسترسی دارد و ضمن تامین نیروی خوب کار محیط جذب مستقیم سرمایه گذاران خارجی را نیز فراهم می کند. بر همین اساس، می خواهم یک خط موازی بین ایده کلی و آنچه امروز در دوبی می بینیم رسم کنم.

وی ادامه داد: چرا امروزه بندر جبل علی در خلیج فارس نقشی اساسی دارد؟ به این دلیل که منطقه آزاد و تمام کالاهایی که از این بندر ترانزیت می شوند موجب ایجاد حفره ای شده اند که بیشتر خطوط کانتینری می خواهند از طریق آن تردد کنند.چنانچه ارتباط بین کانال سوئز را با امکانات توسعه صنعتی موجود در آن ترکیب کنیم و از ارتباط بین این دو کانال نهایت استفاده را ببریم، می توانیم گامی موثر در رفع اقتصاد بیمار مصر برداریم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>