اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بهروز آقایی، مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: بندر چابهار سهم20 درصدی در واردات کالاهای اساسی کشور دارد.

 با توجه به اینکه سالانه حدود 1,5 میلیون تن انواع کالاهای اساسی از طریق سایر بنادر جنوبی کشور تخلیه می شود تخصیص سهم 20 درصدی واردات کالاهای اساسی کشور از طریق بندر چابهار می تواند علاوه بر رونق بندر چابهار و کاهش مسافت های دریایی و جاده ای منجر به کاهش هزینه ها و قیمت تمام شده کالا شود.

کاهش هزینه در قیمت تمام شده حمل کالاهای اساسی، موجب صرفه جویی در هزینه های پرداختی دولت در قالب یارانه به این نوع کالاها می شود.نوسازی بسیار خوبی در مورد تجهیزات دریایی و بندری در بندر چابهار انجام شده است و امیدواریم سایر تجهیزات دیگری که در دستور خرید است، تامین شود.

با توجه به فضایی که پس از برجام ایجاد شد 26 دستگاه استراتژیک را وارد کردیم که این تعداد دستگاه به مرحله مونتاژ و بهره برداری رسیده است. یکی از موضوعات بسیار مهم در سال 97، به منظور پیشبرد اهداف بنادر استان سیستان و بلوچستان تامین تجهیزات جدید است.

 عمده تمرکز ما در سال جاری بازاریابی کالا و سرمایه گذاری است چرا که در بخش ایجاد زیرساخت ها و تامین تجهیزات اقدامات مناسبی صورت گرفته که نشان دهنده شرایط مطلوب زیرساخت های فیزیکی است.

در نظر داریم که در طول سال جاری با بازاریابی و حضور تجار و سرمایه گذاران اهداف و برنامه های پیش بینی شده به ثمر بنشیند. سال گذشته رقمی معادل 300 میلیارد تومان جذب سرمایه داشتیم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>