اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کمپانی شل و شرکت AirFlow Truck به تازگی از نسخه کامل کانسپت Starship رونمایی کرده اند. در واقع، این کانسپ یک کشنده Class 8 است که با استفاده از جدیدترین فناوری های موجود، میزان مصرف سوخت را به بیشترین حد ممکن کاهش می دهد.

کانسپت Starship که مدت ها در انتظار دیدنش بودیم سرانجام در گردهم آیی سالانه آتلانتا به نمایش گذاشته شد. خبر تولید این کانسپت نخستین بار در سال 2015 اعلام گردید و طراحی آن توسط شرکت AirFlow Truck که به تولید کامیون های تجاری فوق کم مصرف می پردازد انجام گرفته است.

باب مینوارینگ مدیر نوآوری های کمپانی شل می گوید: «ما در جستجوی پروژه های نوآورانه ای نظیر Starship هستیم تا کمپانی شل را در بالاترین سطح از تکنولوژی نگه داریم و بتوانیم محصولات بسیار کم مصرفی تولید کنیم. صنعت حمل و نقل پیوسته در حال تغییر است و هدف ما این است که با مشارکت شرکت هایی مانند AirFlow در خط مقدم ابداع و نوآوری باشیم و راه حل هایی خلاقانه ارائه دهیم که در سال های آینده نیز منافعی برایمان داشته باشد.»

بدنه کشنده Starship طراحی بسیار آیرودینامیکی دارد و باله های جانبی، کاپوت و قسمت های ابتدایی و انتهایی آن از فیبر کربن ساخته شده است. شیشه سرتاسری و انحنادار جلو نیز به طور خاص برای این کشنده تولید شده و قسمت تریلر نیز به تجهیزاتی مانند باله های جانبی سرتاسری جهت کاهش مصرف مجهز شده است. در بالای تریلر نیز یک پنل خورشیدی 5,000 واتی نصب شده است که برق مورد نیاز تجهیزات داخلی را تأمین کرده و به کاهش مصرف سوخت کمک شایانی می کند.

تأمین نیروی پیشران کشنده Starship بر عهده یک موتور 6 سیلندر کامینز Efficiency X15 مدل 2017 گذاشته شده است که می تواند 400 اسب بخار نیرو و حدود 2508 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور در کنار یک گیربکس قرار گرفته است که به طور خاص برای حرکت در سرعت های پایین و در دور موتورهایی در محدوده 800 دور بر دقیقه طراحی شده است.

علاوه بر موارد فوق، کشنده Starship از روغن سینتتیک با گرانروی کم استفاده می کند که ساخت کمپانی شل است و فرمولاسیون آن به گونه ای است که مصرف سوخت را پایین می آورد، عملکرد موتور را در دماهای بالا و پایین ارتقاء می دهد و با بسیاری از موتورهای کم آلاینده سازگار است.

همچنین کشنده Starship از بسیاری از روغن های سینتتیک ساخت کمپانی شل نیز استفاده می کند که عبارتند از واسکازین گیربکس GXME، روغن دیفرانسیل Spirax S5 ADE و روغن Spirax S6 GME برای جعبه فرمان. ضد یخ بسیار بادوام Rotella که آن نیز از محصولات کمپانی شل است وظیفه دفع حرارت و حفاظت از موتور در دماهای بسیار بالا را بر عهده دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>