اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

برای دومین سال متوالی، نسل جدید کشنده های اسکانیا در رقابت اروپایی و بسیار فشرده 1000 Point Test پیروز شد.

الکساندر والسکامپ مدیر اسکانیا تراکس می گوید: «این تست تمام عیار یک بار دیگر ثابت کرد که نسل جدید کشنده های ما نه تنها عملکردی عالی و مصرف سوخت پایینی دارند، بلکه از تجهیزات بسیار جذاب دیگری نیز برخوردارند که اسکانیا را از دیگر رقبا متمایز می کند. ما محصولات نسل جدیدمان را در کل اروپا توزیع کرده ایم و جوابی که گرفته ایم بسیار عالی و شگفت آور بوده است.»

تست امسال 1000 Point بر کشنده های متوسط با نیرویی در محدوده 450 اسب بخار تمرکز داشت و در آن کشنده اسکانیا R 450 به رقابت با مرسدس بنز آکتروس 1845 و ولوو FH 460 پرداخت.

تست 1000 Point با حضور یک تیم بین المللی از روزنامه نگارانی انجام می گیرد که به کامیون ها و کشنده ها امتیاز می دهند. این تست در طول یک مسیر 180 کیلومتری در جنوب غربی آلمان انجام می گیرد و توسط موسسه آلمانی ETM Verlag که مجله های Lastauto Omnibus و Fernafaher را منتشر می‌کند، سازماندهی و مدیریت می شود. بسیاری از مجله های بزرگ و معتبر اروپایی نیز در انجام این تست مشارکت دارند.

کمپانی اسکانیا اخیراً با معرفی و به روزرسانی تجهیزاتی مانند کروز کنترل، سیستم پیشگیری از تصادف اکتیو، کنترل سرعت در سربالایی و سرازیری و سیستم Pulse & Glide موفق شده است میزان مصرف سوخت محصولاتش را باز هم پایین تر بیاورد.

سیستم Pulse & Glide این امکان را فراهم می آورد که بتوان برای مدتی طولانی سرعت را افزایش داد (Pulse)، سپس چرخ ها را آزاد کرد (Glide)، به این ترتیب هنگام حرکت در جاده های کوهستانی از انرژی جنبشی بهتر استفاده می شود.

این سیستم جدید میزان مصرف سوخت را نیز به طور قابل ملاحظه ای کاهش داده و به اسکانیا کمک کرده تا از تست 1000 Point موفق و سربلند بیرون بیاید. در رقابت های سرعت نیز در بخش هایی مانند شتاب اولیه، سرعت در بزرگراه و کشش در سربالایی، اسکانیا موفق شد رقبا را پشت سر بگذارد.

نسل جدید کشنده اسکانیا در بخش هایی مانند:

  • طراحی کابین.
  • میزان مصرف سوخت.
  • موتور و عملکرد.
  • هزینه تعمیر و نگهداری و ظرفیت بار از رقبا پیشی گرفت.

در پایان اسکانیا توانست با امتیاز 954٫5، در تست 1000 Point سال 2018 برنده شود و مرسدس بنز آکتروس با 943٫2 امتیاز و ولوو FH 460 با 941٫9 به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم ایستادند.

بهتر است بدانید از پاییز 2016 که نسل جدید کشنده های اسکانیا به بازار آمده است در رقابت های زیادی شرکت کرده و در سه تست مقایسه ای دیگر نیز که پیشتر در اروپا برگزار شد برنده اعلام شده است. 40 مجله اروپایی معتبر نیز عملکرد آن را تحسین کرده اند و میزان کم مصرف سوخت آن مورد استقبال 11 کشور اروپایی قرار گرفته است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>